xKuchcikAZS Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 (edytowane) Witam ponownie . Mam do kupna Hondę NSR 50 MONTESSE . Rocznik Hondzi to 93' . Cena to niecałe 2600 zł . Właściciel pisze, że jeździł nią 3 lata i nigdy go nie zawiodła, zawsze pali od pierwszego kopa, technicznie jest w 100 % sprawy, a wizualnie jest do małych poprawek lakierniczych . Jego spalanie to około 2.5/3 l na 100km . Teraz pytanie do was : Opłaca się mi ją zakupić i czy będę zadowolony z jej osiągów ? tutaj macie zdj . tego moto . btw. zastanawia mnie czy ten moto ma 4 biegową czy 6 biegową skrzenie biegów . i czy nie lepiej zakupić Suzuki RG z większa mocą . zdjęcie : http://img710.imageshack.us/img710/6339/10660291482.jpg prosze o pomoc ; ) Edytowane 14 Czerwca 2010 przez xKuchcikAZS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micky92 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 To zależy. Znawcą nie jestem, ale też mam zamiar w najbliższym czasie kupić coś w tym stylu i zastanawiałem się pomiędzy nsr a rg, więc przedstawię swoje przemyślenia. Ja raczej stawiam na rg, bo 1) jest łatwiej dostępne, jeżeli chodzi o części 2) silnik zamontowany w suzuki jest raczej niskoobrotowy (tzn żeby osiągnął pełną moc wystarczy mu jakieś 5-6 tys. obrotów), a honda "kopa" łapie dopiero od ok 5 tys, więc silnik jest bardziej żyłowany 3) spalanie jest podobne, może minimalnie większe 4) poza tym zawsze jest te 30ccm przewagi ;) Ale z drugiej strony, jeżeli chodzi o kwestie prawne, to tu przewagę nsr, bo nie ma tam żadnych kombinacji typu rejestracja 80ccm na 50, poza tym moim zdaniem jest trochę ładniejsza niż suzuki. A konkretnie co do tej nsr - jeżeli wystarczą Ci osiąki około 80 km/h, to nsr się podejrzewam kwalifikuje. Ale tutaj też jest kolejny plus dla suzuki, bo w przypadku nsr te 80 km/h to będzie już max, przez co spalanie będzie trochę większe niż te 3 litry, poza tym będą już wchodziły wysokie obroty. A w rg przy 80 km/h jest jeszcze trochę zapasu, więc i spalanie mniejsze, i mniejsze obciążenie dla silnika. Suma sumarum, w moim przypadku szala zwycięstwa przechyla się w stronę suzuki. Mam nadzieję, że nie namieszałem za bardzo, pzdr ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xKuchcikAZS Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Micky ;d mam to samo podejscie do rzeczy co ty ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micky92 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Zawsze lepiej mieć jest trochę mocy w zapasie, zaszkodzić to nie zaszkodzi, a i obciążenie dla silnika mniejsze, i jak będzie trzeba to można też szybciej polecieć. Nie ma się co spieszyć, lepiej trochę poczekać i wyhaczyć jakiś lepszy egzemplarz RG niż kupić na szybko jakieś zajechane padło "bo było do kupienia, a ja chciałem pojeździć" i później marudzić i narzekać, że się psuje, że nie jedzie jak powinno, że nie można części znaleźć, itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xKuchcikAZS Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 lepiej trochę poczekać i wyhaczyć jakiś lepszy egzemplarz RG niż kupić na szybko jakieś zajechane padło "bo było do kupienia, a ja chciałem pojeździć" i później marudzić i narzekać, że się psuje, że nie jedzie jak powinno, że nie można części znaleźć, itp. Dzięki za rade . Właśnie znalazłem całkiem całkiem egzemplarzyk RG i zostaje przy Suczce ;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xKuchcikAZS Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 co do tematu ; ) zakupiłem już RGka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.