Skocz do zawartości

Honda NSR 50 93r .


xKuchcikAZS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie .

 

Mam do kupna Hondę NSR 50 MONTESSE .

Rocznik Hondzi to 93' .

Cena to niecałe 2600 zł .

Właściciel pisze, że jeździł nią 3 lata i nigdy go nie zawiodła,

zawsze pali od pierwszego kopa,

technicznie jest w 100 % sprawy, a wizualnie jest do małych poprawek lakierniczych .

Jego spalanie to około 2.5/3 l na 100km .

 

Teraz pytanie do was :

Opłaca się mi ją zakupić i czy będę zadowolony z jej osiągów ?

 

tutaj macie zdj . tego moto .

btw. zastanawia mnie czy ten moto ma 4 biegową czy 6 biegową skrzenie biegów .

i czy nie lepiej zakupić Suzuki RG z większa mocą .

 

zdjęcie :

http://img710.imageshack.us/img710/6339/10660291482.jpg

 

prosze o pomoc ; )

Edytowane przez xKuchcikAZS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy. Znawcą nie jestem, ale też mam zamiar w najbliższym czasie kupić coś w tym stylu i zastanawiałem się pomiędzy nsr a rg, więc przedstawię swoje przemyślenia. Ja raczej stawiam na rg, bo

1) jest łatwiej dostępne, jeżeli chodzi o części

2) silnik zamontowany w suzuki jest raczej niskoobrotowy (tzn żeby osiągnął pełną moc wystarczy mu jakieś 5-6 tys. obrotów), a honda "kopa" łapie dopiero od ok 5 tys, więc silnik jest bardziej żyłowany

3) spalanie jest podobne, może minimalnie większe

4) poza tym zawsze jest te 30ccm przewagi ;)

Ale z drugiej strony, jeżeli chodzi o kwestie prawne, to tu przewagę nsr, bo nie ma tam żadnych kombinacji typu rejestracja 80ccm na 50, poza tym moim zdaniem jest trochę ładniejsza niż suzuki. A konkretnie co do tej nsr - jeżeli wystarczą Ci osiąki około 80 km/h, to nsr się podejrzewam kwalifikuje. Ale tutaj też jest kolejny plus dla suzuki, bo w przypadku nsr te 80 km/h to będzie już max, przez co spalanie będzie trochę większe niż te 3 litry, poza tym będą już wchodziły wysokie obroty. A w rg przy 80 km/h jest jeszcze trochę zapasu, więc i spalanie mniejsze, i mniejsze obciążenie dla silnika. Suma sumarum, w moim przypadku szala zwycięstwa przechyla się w stronę suzuki.

Mam nadzieję, że nie namieszałem za bardzo, pzdr ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze lepiej mieć jest trochę mocy w zapasie, zaszkodzić to nie zaszkodzi, a i obciążenie dla silnika mniejsze, i jak będzie trzeba to można też szybciej polecieć. Nie ma się co spieszyć, lepiej trochę poczekać i wyhaczyć jakiś lepszy egzemplarz RG niż kupić na szybko jakieś zajechane padło "bo było do kupienia, a ja chciałem pojeździć" i później marudzić i narzekać, że się psuje, że nie jedzie jak powinno, że nie można części znaleźć, itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej trochę poczekać i wyhaczyć jakiś lepszy egzemplarz RG niż kupić na szybko jakieś zajechane padło "bo było do kupienia, a ja chciałem pojeździć" i później marudzić i narzekać, że się psuje, że nie jedzie jak powinno, że nie można części znaleźć, itp.

 

Dzięki za rade .

Właśnie znalazłem całkiem całkiem egzemplarzyk RG i zostaje przy Suczce ;)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...