Patryk94BP Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 A jednak sprawa dyskusyjna ponieważ silnik 2T o pojemności 125cc jest dwu a nawet trzykrotnie lżejszy od silnika 4T podobnej mocy. No tak ale ten silnik nie mialby mi sluzyc do ramy od jakiegos "chinola" tylko np. od hondy/cagivy/aprili. kolega kiedys tak zrobil i przejezdzil jakos te +/- 20kkm i sie nie zabil :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 No to kolega ma równie szybkiego anioła stróża co on sam. Pozazdrościć Ale tak serio serio, abstrahując od tego wstawiania XL do NSR. Pamiętaj, że rama w której jest silnik o poj. 125ccm może nie wytrzymać 500 bo oprócz większej wagi dochodzi też inne obciążenie spowodwane większą mocą i momentem obrotowym. Wszystko jedno czy to Honda, Cagiva, Gilera, Yamaha itd. założenia konstrukcyjne są podobne, minimalna waga (którą między innymi osiąga się przez maksymalne bezpieczne zredukowanie ilości materiału). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk94BP Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 (edytowane) Ale tak serio serio, abstrahując od tego wstawiania XL do NSR. jak bede robil zmiane silnika to tak jak mi któryś z forumowiczów poradził. do xl 125 wstawie silnik od wiekszej xl :) Edytowane 12 Czerwca 2010 przez Patryk94BP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.