Skocz do zawartości

Rama od scigacza 125 2t, silnik 250-500cmm 4t


Patryk94BP
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jednak sprawa dyskusyjna ponieważ silnik 2T o pojemności 125cc jest dwu a nawet trzykrotnie lżejszy od silnika 4T podobnej mocy.

No tak ale ten silnik nie mialby mi sluzyc do ramy od jakiegos "chinola" tylko np. od hondy/cagivy/aprili. kolega kiedys tak zrobil i przejezdzil jakos te +/- 20kkm i sie nie zabil :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kolega ma równie szybkiego anioła stróża co on sam. Pozazdrościć

 

Ale tak serio serio, abstrahując od tego wstawiania XL do NSR. Pamiętaj, że rama w której jest silnik o poj. 125ccm może nie wytrzymać 500 bo oprócz większej wagi dochodzi też inne obciążenie spowodwane większą mocą i momentem obrotowym. Wszystko jedno czy to Honda, Cagiva, Gilera, Yamaha itd. założenia konstrukcyjne są podobne, minimalna waga (którą między innymi osiąga się przez maksymalne bezpieczne zredukowanie ilości materiału).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tak serio serio, abstrahując od tego wstawiania XL do NSR.

jak bede robil zmiane silnika to tak jak mi któryś z forumowiczów poradził. do xl 125 wstawie silnik od wiekszej xl :)

Edytowane przez Patryk94BP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...