Derbi Fenix Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Witam, mam problem z moim GPZ 500 S. Gdy jest ciepły i powiedmzy pojeżdze nim pół godiznki-godzinkę zaczyna się dusić, traci moc i gaśnie po czym nie mogę go odpalić, a jak już mi się uda to nie może przekroczyc 2-3 tys. obrotów bo znowu gaśnie. Żeby ruszył musi upłynąc kilka dobrych chwil. Czy może to być wina złego paliwa i wtedy do gażników podchodziła by woda. dodam, że dzieje się tak raczej gdy w zbiorniku jest benzyna ale raczej trzeba powoli myśleć już o wizycie na stacjii paliw. A może to wina zbyt gęstego oleju w silniku? Dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 złe paliwo raczej nie ale gdzie tankujesz? olej to wykluczone.... bo gdy silnik się rozgrzewa to ole zmienia swoja konsystencje na rzadką,miałem podobny problem kiedyś , zrób tak pojeździj motocyklem i jak zacznie sie to dziać to odtwórz zbiornik paliwa jak usłyszysz zasysanie powietrza to znaczy że odpowietrzenie baku jest "zapchane" i paliwko nie leci do gaźników ,pozdrawiam Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derbi Fenix Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 (edytowane) Stacja paliw "Bliska" Dodam, że motor przed tym jak go przydsuiło strzelił kilka razy z wydechu. Edytowane 27 Maja 2010 przez Derbi Fenix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Gazniki, czyszczenie i regulacja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Gazniki, czyszczenie i regulacja... Ja uważam podobnie. Trzeba zajrzeć w gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 na zawory tez warto rzucic okiem... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derbi Fenix Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 gaźniki i zawory robiłem tydzień temu a więc to odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 gaźniki i zawory robiłem tydzień temu a więc to odpada a zanim robiles gazniki i zawory bylo tak samo?... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Rozumiem ze sytuacja ma miejsce wylacznie gdy w zbiorniku sa juz resztki paliwa :icon_question: Moze to wina kranika i zanieczyszczonej rezerwy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.