Gość Zbycho Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Nie wiele może z 20 , tak w ramach dygresji .... może się komuś te info przydadzą przy zakupie i serwisie waszych CBRek... kupiłem motor od jednego z forumowiczów, niestety okazał się nieuczciwy ? miało być fajnie, a po tygodniu motor przestał palić na zimno, jak mi się udało odpalić to pojechałem do mechanika okazało się że zawory są kompletnie rozregulowane, motor nie miał polowy mocy, nie zauważyłem tego wcześniej bo nie miałem porównania, nigdy nie jeździłem na takim sprzęcie, sprzedawca musiał o tym wiedzieć, jest doświadczonym motocyklistą.... problemy z łańcuchem zacząłem diagnozować po ok miesiącu się nim zacząłem interesować rzęził i nierówno chodził, zauważyłem ze jest luźno osadzony i napoiłem go i koło przestało się kręcić, na skutek nierównego napięcia wyciągnięcia łańcucha, o tym sprzedawca też musiał wiedzieć, tak że zrobiłem może ze 800 km na tym starym did 50zv, co ciekawe zębatki były średnio zużyte a łańcuch kompletnie, bardzo dziwne.... Wiesz ... nówki to tylko w salonie. Po zakupie używki pierwsze co, to przegląd. Nikt lub prawie nikt nie robi przeglądu przed sprzedażą. Raz, koszty, dwa kupujący zazwyczaj i tak robi TO po swojemu. A przynajmniej powinien to zrobić. Jedynie co można sprzedającemu zarzucić że po transakcji nie poinformował Cię o wymaganych regulacjach i naprawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.