grucha87 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 powisz mi ktoś może jak ustawic rozrząd w chińskim crosie 4t 200ccm? Rozrząd tam jest na popychaczach,niema łańcuszka).Na kole magnestowym śa kreski ,a na kole z rozdządu które napędzane jest przez wał korbowy jest znak O. rozrząd na popychaczach blokiem w karterze jest koło ktore jest napędzane z wału korbowego,koło te napędza dźwigienki a te dźwigienki popychacze.Jak mam to ustawić?mam zsynchronizować to koło z kołem magnesowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Tak, masz zsynchronizować znaki a jak niewiadomo jak to zawsze jest GMP górny martwy punkt. Wykręcasz świecę i przy pomocy jakiegoś tępego pręta sprawdzasz w którym miejscu tłok jest na samej górze i zawory na danym tłoku (tu jest raczej tylko jeden) są zamknięte, czyli jest wyczuwalny luz. Potem sprawdzasz znaki i już wiesz na przyszłość jak ustawiać znaki do regulacji zaworów. Co do wartości luzów to najprawdopodomniej na ssącym i wydechowym masz 0,05mm ale to lepiej sprawdź jak podaje producent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 (edytowane) Prawdopodobnie masz podobnej konstrukcji silnik jak w tym temacie i powinno pomóc: http://www.forum.atvpolska.pl/forum/viewto...200+250&start=0 Edytowane 24 Maja 2010 przez piotrek1281 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 oo dzieki wielki,b.dobry temat.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.