robcio-61 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 (edytowane) Witam! Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu choopera. Mam już kilka typów, ale ostatecznie nie mogę się zdecydować. A im więcej czytam opinii na temat każdego z nich, tym wybór trudniejszy. Będzie to mój pierwszy motocykl po długiej przerwie. Do wydanie mam max 5 tys. Wzrost 176cm, waga 70kg. Najbardziej zależy mi na określeniu punktów newralgicznych tych maszyn. Oto moje typy, ale jestem otwarty na inne propozycję. http://allegro.pl/show_item.php?item=1034022870 http://otomoto.pl/kawasaki-ltd-454-M1713736.html http://allegro.pl/show_item.php?item=1045000767 Edytowane 19 Maja 2010 przez robcio-61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolandR6 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 ...Pierwszy link chyba najbardziej przypadający d gustu, choc na żywo nie widziałem VT 600,ale napewno była by ok, sam mam do sprzedania VT 500 z 85 roku i Virago 535 ale mysle że wirago będzie dla Ciebie za małe,Kawa też nie jest zła ale osobiscie nie polecam mam LTD 440 fajnie sie prowadzi, bardzo miękko i łatwo ale VT również dobrze i według mnie to bardziej zaufana konstrukcja przynajmniej silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robcio-61 Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 ...Pierwszy link chyba najbardziej przypadający d gustu, choc na żywo nie widziałem VT 600,ale napewno była by ok, sam mam do sprzedania VT 500 z 85 roku i Virago 535 ale mysle że wirago będzie dla Ciebie za małe,Kawa też nie jest zła ale osobiscie nie polecam mam LTD 440 fajnie sie prowadzi, bardzo miękko i łatwo ale VT również dobrze i według mnie to bardziej zaufana konstrukcja przynajmniej silnika Dzięki za odpowiedź. Możesz opisać swoją VT 500 i wrzucić jakieś fotki? A może znajdziesz klienta na nią :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Jak szukasz chooper, to tylko LTD. Co do 440LTD, to chyba już kultowe moto i trudno znaleźć w dobrym stanie. Honda już nie jest chooperem, w dosłownym tego słowa znaczeniu. Chłodzona płynem, (podobnie jak 454).IMO, wali się też w zakręty. Virago z tego okresu też nie.Choćby dlatego, że ma jeden, centralny amor. Jednak wszystkie są dobre dla twojego wzrostu i wagi. Ja poszukałbym coś, co jest chłodzone powietrzem i ma długie lagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek H Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Mongor Ty masz ltd nie,a ten drugi to co jest?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Honda już nie jest chooperem, w dosłownym tego słowa znaczeniu. Chłodzona płynem, Virago z tego okresu też nie.Choćby dlatego, że ma jeden, centralny amor. Jednak wszystkie są dobre dla twojego wzrostu i wagi. Ja poszukałbym coś, co jest chłodzone powietrzem i ma długie lagi A LTD z jakiej okazji jest "kultowym chopperem" choćby dlatego że ma rzędowy silnik, jedyna cecha której nie powinno być w chopperze? :banghead: Chcesz choppera to bierz coś z silnikiem V. Jeśli ma rzędówkę to jest to "soft chopper" czyli jak sama nazwa mówi - chopper dla mientkich kluch. :icon_mrgreen: Jeśli chopper to tylko V2. Tylko i wyłącznie. Bez tego chopper jest jak ryba bez roweru. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 A LTD z jakiej okazji jest "kultowym chopperem" choćby dlatego że ma rzędowy silnik, jedyna cecha której nie powinno być w chopperze? :banghead: Chcesz choppera to bierz coś z silnikiem V. Jeśli ma rzędówkę to jest to "soft chopper" czyli jak sama nazwa mówi - chopper dla mientkich kluch. :icon_mrgreen: Jeśli chopper to tylko V2. Tylko i wyłącznie. Bez tego chopper jest jak ryba bez roweru. Tak. rzędowy silnik, ponoć dość mocny i sprawny, to było jedyne, co przeciwnicy czopków kwestionowali. Jednak, faktycznie, chłodzony powietrzem, wygląd miał współczesnego HD. Była to chyba, jak się nie mylę, pierwsza odpowiedź, japońców na HD.Miał też sprężyny po bokach. Nie wiem czy była to atrapa? Raczej nie. Z tego co pamiętam, awaryjność jego była znikoma. HD, miał, ma i będzie miał zawsze dużo większą awaryjność. Nie wiem z czego się to bierze, bo przecież współczesne silniki HD nic nie mają wspólnego z prawdziwym, starym HD. Nie jeździłem żadnym, ale jakbym miał wybierać, to pewnie kawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.