MOC Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Wszystko jest mozliwe. Z tym ze najprosciej i najszybciej to sprawdz jak wyglada iskra na obu swiecach najpierw na zimnym pozniej na rozgrzanym silniku i juz cos bedzie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 A teraz to już w ogóle się zagadka zrobiła:/ byłem wczoraj na paradzie ślubnej u karola600, a dobrze wiecie jak taka parada wygląda, pali się tam grube litry benzyny i silnik mocno się grzeje. Po przejechaniu przez Wrocław jak się silnik rozgrzał do czerwoności prawie....... przestał mulić!! Bez większego problemu nadążałem za 600kami i większymi. jedyne co zostało to to że przed światłami troszkę wolniej na obroty wchodził ale mulenia w ogóle nie było. Czy możliwe, że silnik potrzebował tak mocno dostać po zaworach żeby się odmulił? Nie mam pojęcia o co tu chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Cus mi sie wydaje ze to sprawa z gaznikami i ich regulacja oraz czyszczeniem odgrywa tu jednak role. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 W takim razie powiedz mi proszę MOC co dokładnie może się dziać w gaźnikach, że tak właśnie reagują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Trudno powiedziec, pewnie gdzies jakis paproch byl i dlawil doplyw paliwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Ok ale dlaczego na zimnym nie dławi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Moze ze wzgledu na ssanie :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Jak ciepły do ssie a zimny nie|? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Ssie czy cieply czy zimny, chodzilo mi o to ze jak silnik jest zimny to masz wlaczone ssanie ktorego zadaniem jest zmniejszenie ilosci powietrza i wzbogacenie mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 I tu Cię trochę chyba zaskoczę... nie używam prawie w ogóle ssania. Odpalam i pracuje równo jak Pan Bóg przykazał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 No to moze masz za bogata mieszanke ustawiona, kolor swiec sprawdzales, czarnym dymem nie kopci jak mu dasz w palnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiankruszon Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 dawid też mam yamahe xs 400 wersja 45 km i mam ten sam problem co ty na zimnym silniku wszystko ok rwie jak wściekły po przejechaniu 15-20 kilometrow zaczyna sie dusić dobija tylko podczas jazdy do 4-5 tys obrotów i dalej nie chce iść, w ogóle nie ma sily gdy przestygnie kilkadziesiąt minut znowu wszystko jest ok, wymienilem swiece jednak to nic nie dalo zauważyłem że na prawym garze kopci mocno świece i gdy go tak nagrzeje to jak zdejme fajke z prawego gara to na lewym zapali a gdy zdejme z lewego to na prawym nie chce zapalic ogolnie jak go rozgrzeje to ciezko pali. Co poradzicie myśle o cewce lub o paliwie może z prawego gaznika nie dostaje paliwa, co o tym myslicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Jezlei kopci na czarno to jakby dostawal za duzo paliwa, jaki kolor maja swiece, sugerowalbym wyregulowac gazniki i obnizyc poziom paliwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 dobija tylko podczas jazdy do 4-5 tys obrotów i dalej nie chce iść, w ogóle nie ma sily gdy przestygnie kilkadziesiąt minut znowu wszystko jest ok, wymienilem swiece jednak to nic nie dalo zauważyłem że na prawym garze kopci mocno świece To zlikwidowałem zmianą fajek i kabli Godzinę temu przyjechałem do Wro z Lądka Zdr. i co się okazało... Zagrzałem go jak tylko się dało i w ogóle nie zamulał, mimo 27 koni przyspieszał żwawo nawet z 90km/h. Jedynym problemem jest to, że ma opóźnioną reakcję na gaz, jak trzyma go na 1400 obrotów i przekręcam manetkę o załóżmy 1/4 to reaguje nawet PO 2 SEKUNDACH!! O co tu do diaska chodzi??;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Po mojemu to trzeba wyregulowac gazniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.