ittmk Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Witam mam motor TT 600 E z upside Down i cieknie mi na lewej ladze na połączeniu dolnej rury lagi z jarzmem hamulca i ośką koła ( nie wiem jak to nazwać...) Na rysunku widać, że te dwie części są rozłączalne a pomiędzy nimi jest jakiś oring (niebieska strzałka ) czy coś takiego.. Sęk w tym, że nie mogę tego rozkręcić, żeby się dostać do tej uszczelki , a to chyba ona jest uszkodzona - ba nawet nie wiem czy to jest rozkręcane czy jakoś inaczej osadzone.. Czy ktoś wie czy to się rozbiera i jak się do tego dobrać? Może jest lewy gwint? Może ta rura lagi nie jest jednak wkręcana? Może ktoś ma pomysł jak to uszczelnić bez rozkręcania.. LAGI Zdjecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 chodzi ci o goleń dolną, z tego co mi wiadomo jest to nakręcane,ale jest to tez zabezpieczone (u mnie był to malutki torx po wewnętrznej stronie golenia) Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ittmk Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 (edytowane) chodzi ci o goleń dolną, z tego co mi wiadomo jest to nakręcane,ale jest to tez zabezpieczone (u mnie był to malutki torx po wewnętrznej stronie golenia) Sęk w tym, że torx odkręcony ale dalej ani drgnie... Prawy gwint, normalny? Edytowane 17 Maja 2010 przez ittmk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ittmk Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 DLA POTOMNYCH - normalny gwint - mocowane na klej - trzeba porządnie podgrzać - w środku oring uszczelniający, można kupić w sklepie z hydrauliką siłową. I tyle... Aha, koszt nowych części w serwisie = ponad 1500 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 tzn koszt oringa to 1500 ? czy skosni znowu nie przewidziel,i ze to mozna zregenerowac i sprzedaja tylko cale lagi ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ittmk Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 tzn koszt oringa to 1500 ? czy skosni znowu nie przewidziel,i ze to mozna zregenerowac i sprzedaja tylko cale lagi ? Cała laga w tej cenie co podałem. W sklepie z hydrauliką cena oringu =2 zł. Dobrzej jest też ją skręcać na klej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.