Simel Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Witam mam problem z moją dt 80 lc2. Dokładniej chodzi o problem z wysokimi obrotami przy starcie. Motor działał ok ale gaźnik był usyfiony więc postanowiłem go przeczyścić. Wygotowałem, wyczyściłem szczoteczką dysze, ssanie itp. Po tym zamontowałem gaźnik odpaliłem motor i za każdym razem wchodził na wysokie obroty. To nie linka gazu czy lewe powietrze. Regulacja śrubkami od obrotów i powietrza nic nie daje. Świeca nowa Denso W27ESR -U (dedykowana do dt 80) Obroty to 8000. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Sprawdź czy dobrze włożyłeś przepustnice, czy nigdzie sie nie zacina tak samo iglica, ssanie. Może odczepiłeś przypadkowo wężyk dozownika w krućcu i ciągnie lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simel Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Przepustnica na bank jest włożona dobrze i pewnie się trzyma. Co do iglicy to muszę to sprawdzić ponieważ jak ostatnio przy czyszczeniu zmieniałem ząbki to coś mi nie pasowało z zawleczką trzymającą igłę (czy przy mocniejszym naciśnięciu na nią od dołu ma wyskakiwać z zawleczką czy musi się trzymać?). Nic się nie odczepiło, sprawdziłem wszystkie wężyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 A co ty przy czyszczeniu robiłeś ząbkami przy iglicy? Przecież w 1 poscie piszesz że gaźnik działał ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Iglica nie ma prawa wyskoczyć, masz coś z zabezpieczeniem. Jeżeli przed czyszczeniem gaźnika było ok. to musisz tam szukać przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simel Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 A co ty przy czyszczeniu robiłeś ząbkami przy iglicy? Przecież w 1 poscie piszesz że gaźnik działał ok. Zmieniałem ząbek na wyższy żeby zmniejszyć ilość paliwa ponieważ za dużo palił. Ok zobaczę tą iglice dzisiaj i napisze jeszcze raz. Kiedyś już zakładałem iglice z tą zawleczką i wszystko działało a teraz zapomniałem jak to zabezpieczyć żeby przy popchnięciu nie wypadała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Zmiana o 1 rowek nie powinna spowodować takich obrotów. Sprawdź czy iglica dobrze jest włożona w przepustnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 możliwe ze wsadziłeś przepustnicę drugą stroną ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 możliwe ze wsadziłeś przepustnicę drugą stroną ! Raczej niemożliwe. Musiałby wykręcić całą śrubkę do regulacji wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simel Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Ok, problem rozwiązany wystarczyło zmienić ząbek na iglicy o 1 i wyregulować gaźnik. Dziękuję wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.