Skocz do zawartości

Burza mózgów. Szaleństwo myśliciela.


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Myślałem, myślałem i wymyśliłem, że założę temat bo ku*wa już sam nie wiem co mam zrobić. A nie wiem co mam zrobić bo nikt nie jest w stanie jak do tej pory udzielić konstruktywnej i wyczerpującej odpowiedzi dotyczącej różnic między motocyklami z USA i europy. A stanęło na tym, że w weekend chcę kupić maszynę. Tylko sam do końca jeszze nie wiem którą :banghead:

 

Mam nagrane dwie sztuki - Gixera K7 z polskiego salonu od pierwszego właściciela z przebiegiem 6 tysięcy i zupełnie nową R1, też 2007 z USA. Ceny identyczne. Nie miałbym problemu gdyby R1 nie byłaby z USA, a tak siedzę sam z wątpliwościami i jest jedno wielkie gó*no.

 

Co dalej :icon_question:

 

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym najpierw sie przeszedł do serwisu Yamahy (jeśli masz wątpliwości tylko co do pochodzenia) i się zapytał jakie moge napotkać problemy przy serwisowaniu "Erłana" 2007, czy klamoty do tego w wer. USA są ogólnodostępne u nich i czy są wielkie różnice. pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym najpierw sie przeszedł do serwisu Yamahy (jeśli masz wątpliwości tylko co do pochodzenia) i się zapytał jakie moge napotkać problemy przy serwisowaniu "Erłana" 2007, czy klamoty do tego w wer. USA są ogólnodostępne u nich i czy są wielkie różnice. pzdr.

 

Jutro chyba właśnie pojadę do poznańskiego Rapidu, zobaczymy czy coś będą wiedzieli na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wziął nowego R1. Co nowe to nowe. Jakby sytuacja była odwrotna to bym ci raził wziąć gixera.

 

pzdr

 

Mycior, mam takie same zdanie, ale moje dobre samopoczucie mogło by być zakłócone świadomością, że mam w jakiś sposób gorszą wersję z USA... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja lubię gumować, więc jeśli K7 nie posiada już problemu z ramą to :icon_twisted:

 

jeśli chodzi o R1 to kumpel posiada ('08r z USA) i o ile pamiętam to tylko temp. z F nie da się przełączyć oraz światła symetryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do Rapidu. Że też na to wcześniej nie wpadłem :banghead: Serwis twierdzi, że oprócz kierunków, immo i odblasków nie różnią się w żaden sposób od europejskich. Z serwisem i częściami też nie ma żadnego problemu, technicznie i elektronicznie są takie same.

 

Zapie*dala ktoś K7?

 

 

Maniuś, przegrzebałem chyba wszystkie światowe fora z tym przełączaniem F na C, ludzie piszą, że tylko serwis i ingerencja w komputer :banghead: A światła to najmniejszy problem :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnice pomiędzy USA a Europą polegają tylko na detalach takich jak (USA)-brak imobilaizera, flesza długich świateł,włączonym na stałe reflektorem przednim,może też wystąpić w wersji na Kalifornię dopalanie spalin(recyrkulacja spalin).Moim zdaniem nie są to aż tak istotne różnice aby się nimi przejmować :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba to przedziki.

Ja pomimo, że jestem entuzjastą jedynej słusznej marki z wielkim "S on his chest", to radziłbym brać nówke sztuke w sensie erłana. Różnice pomiedzy rynkami jak widzisz minimalne, a jak jeszcze mówisz, że R1 sie bardziej podoba, to ja nie widze problemu ;)

 

...no poza tym, że to nie Suzuki ;)

 

powodzenia w wyborze

pozdr

Edytowane przez pitersky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...