Skocz do zawartości

GS- problemy z układem paliwowo-powietrznym


Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem synchronizator co dawałem wcześniej i działa, gaźniki były rozsynchronizowane ale zsynchronizowałem i jest git tylko pojawił się mały problem bo jak schodzi z obrotów i już jest około 1500 albo jak zejdzie i się dodaje zaraz gazu to lubi strzelić w gaźniki, nie zawszę ale często, co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kichanie w gaźnik to uboga mieszanka lub lewe powietrze. Z kolei lewe powietrze = uboga mieszanka więc 2 rzeczy trzeba sprawdzić. Być może te 4 obroty śruby składu mogą to powodować. Jeśli dobrze pamiętam to pisałeś coś o 4 obr. , prawda?

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak śruby były wykręcone o 4,5 obr no ale schodził wolno z obrotów i niżej niż 1500 nie chciał zejść no to zdobyłem schemat i sprawdziłem wszystkie rureczki itp, poodciskałem, założyłem jeszcze raz airboxa i wykręciłem śrubki od mieszanki o 2 obr i wyglądało że jest dobrze to zrobiłem synchro gaźników i pojawiło się to strzelanie czyli wychodzi że jeszcze za mało wykręciłem śrubki od mieszanki, to pewnie 2,5 albo 3 będzie dobrze

 

Dobra wykręciłem śruby na 3 obr znów zrobiłem synchro i wydaje się być ok i mam nadzieję że tak zostanie, teraz tylko za około 300km kontrola koloru świec, dzięki za pomoc wszystkim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...