przemekpimek Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 (edytowane) Ja również podepnę się do tematu mam takie pytanko. W momencie kupna wszystko było ok po przekręceniu kluczyka pompa chodziła kilka sekund i się wyłączała. W transporcie moto leżało na boku (stunt maszyna ;) następnego dnia po przekręceniu kluczyka pompa chodzi cały czas. Moto pali normalnie, ssanie tez działa bezproblemowo, nie zalewa. Moje pytanie: co mogło się stać podczas transportu? Chodzi o hondę f4i (wtrysk). Dodam,że węże są ok. Z moich ustaleń wynika,ze pompa pompuje prawidłowo. Gdzie jest czujnik który jest odpowiedzialny za wyłączenie pompy? Troszkę pogrzebałem dziś z pomocą serwisówki i doszedłem do tego sterownika pod kanapą, był tam dołożony dodatkowy kabelek ale po jego wyjęciu pompa nie chodzi. Wiecie może od czego ten sterownik? pozdro Edytowane 14 Listopada 2010 przez przemekpimek Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.