qba Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam Wiem że na ten dział raczej nie zasługuje Mustang ale, ale tu jest lepsza loża szyderców ;] Więc tak jest sobie Jawka, ze 3 lata rozebrana na kawałeczki a ogolnie motorek od 78 roku czyli od nowości jest ojca, z okazji bez okazji chce ją złożyć na "oryginał" na dzień ojca tak anderkower. Jako że za małolata doświadczyła wiejskiego tuningu muszę zmienić wahacz, bo mój jest bez stopek pasażera, tylko jak wybić ten wahacz? druga sprawa jak wyjąc kierownice? odkręciłem srubę długą, nakrętkę i nichuchuj nie chce iść Kolejna sprawa można gdzieś znaleźć schemat i kolor oryginalnego malowania? zbiornik i narzędziówka była biała a błotniki takie kość słoniowa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Jedyne co ci mogą poradzić to na temat wachacza. Z tego co słyszałem (bo nigdy nie miałem małej Jawy) oś wachacza zapieka się tak samo jak w dużych jawach. 1 na 50 wybije się,ale zazwyczaj jest zapieczone w piz.... Pozostaje cięcie osi i czasami wymiana wachacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.