Skocz do zawartości

Jawa 50 Mustang


qba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Wiem że na ten dział raczej nie zasługuje Mustang ale, ale tu jest lepsza loża szyderców ;]

 

Więc tak jest sobie Jawka, ze 3 lata rozebrana na kawałeczki a ogolnie motorek od 78 roku czyli od nowości jest ojca, z okazji bez okazji chce ją złożyć na "oryginał" na dzień ojca tak anderkower.

 

Jako że za małolata doświadczyła wiejskiego tuningu muszę zmienić wahacz, bo mój jest bez stopek pasażera, tylko jak wybić ten wahacz? druga sprawa jak wyjąc kierownice? odkręciłem srubę długą, nakrętkę i nichuchuj nie chce iść

 

Kolejna sprawa można gdzieś znaleźć schemat i kolor oryginalnego malowania? zbiornik i narzędziówka była biała a błotniki takie kość słoniowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co ci mogą poradzić to na temat wachacza. Z tego co słyszałem (bo nigdy nie miałem małej Jawy) oś wachacza zapieka się tak samo jak w dużych jawach. 1 na 50 wybije się,ale zazwyczaj jest zapieczone w piz.... Pozostaje cięcie osi i czasami wymiana wachacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...