KowalMX Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam, mam od wczoraj problem z moją Hondą VTR 1000F. Podczas jazdy czasem potrafi się zacząć dusić i chodzić na jednym cylindrze, zupełnie nie da się jechać, gdy stanę i pochodzi chwilę utrzymując ją na wolnych obrotach to potem odżywa i zaczyna normalnie jeździć.. nie ma reguły gdy to się dzieje, czasem jak stoję na światłach to nie mogę potem ruszyć, a czasem po dłuższym hamowaniu silnikiem robi mi taką akcję. Jakieś pomysły ? gaźniki, a może świece lub cewki ? nie dostaje iskry na jednym garze ? z góry dzięki za wszelką pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) ...jesteś pewien,ze chodzi na jednym garze, czy po prostu się nie wkręca, dławi itp? Kiedyś miałem podobny problem w VFR750 i ostatecznie okazało się,że winne było zapchane odpowietrzenie zbiornika paliwa. (w każdym razie przyczyn może być sporo-zarówno po stronie układu zapłonowego jaki i paliwowego) Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez DEALER Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalMX Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 zweryfikuje to jeszcze żeby mieć pewność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) kiedy robiles jakies regulacje i wymiany ? Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 prawdopodobnie czyszczenie gaznikow pomoze... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalMX Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 cały przegląd był robiony w lutym a że sam się trochę zajmuje serwisowaniem i mamy warsztat to robiłem wszystko osobiście i na pewno jest ok. Dziś przy rozbieraniu zauważyłem że membrana w kraniku podciśnieniowym nie działa tak jak powinna, jak się zassa paliwo to potem leci cały czas a powinno tylko przy podciśnieniu, ale nie wiem czy to było przyczyną awarii.. a regulacje gaźników będę teraz i tak musiał zrobić po wymianie wydechów na przeloty, chociaż jakieś 2 tyg chodził normalnie bez najmniejszych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 cały przegląd był robiony w lutym a że sam się trochę zajmuje serwisowaniem i mamy warsztat to robiłem wszystko osobiście i na pewno jest ok. Dziś przy rozbieraniu zauważyłem że membrana w kraniku podciśnieniowym nie działa tak jak powinna, jak się zassa paliwo to potem leci cały czas a powinno tylko przy podciśnieniu, ale nie wiem czy to było przyczyną awarii.. a regulacje gaźników będę teraz i tak musiał zrobić po wymianie wydechów na przeloty, chociaż jakieś 2 tyg chodził normalnie bez najmniejszych problemów. sprawdz czy przez przewod podcisnieniowy dodatkowe paliwo nie trafia do przedniego cylindra, przerabialem to w VTR, tak wlasnie bylo... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.