gregorgc Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 witammiałem ten problem w mojej 920-ce, a oto co zrobiłem:podkładka na kole jak napisał Szwejk, (koszt 0 zł - we własnym zakresie)rozrusznik do czyszczenia (30zł - ja oddałem do zakładu elektrycznego)sprężyny (podkowy) oczywiście wymienione, ale także zamontowałem drugą sprężynę na kole zębatym chodzym na ślimaku, 10 zł przetoczenie rowka pod sprężynę i 42 zł - koszt trzech sprężyn (1 mała i 2 duże)na stronie: http://www3.sympatico.ca/g.boudreau/LarrysViragos.htm jest opis naprawy rozrusznika i wymiary podkładki pomiędzy koła zębate, jest tam jeszcze jeden patent z wstawieniem podkładki pomiędzy obudowę rozrusznika (tego nie zastosowałem, bo nie bylo takiej konieczności) Zrobiłem to w listopadzie zeszłego roku, przejechałem coś koło 200 km (raczej krótkie przebiegi) - do dzisiaj działa Niestety nie mogę nic powiedzieć o trwalości tego rozwiązania ze względu na krótki okres użytkowania, mam tylko nadzieję, że wystarczy na kilka sezonów. Koszt całej operacji nie przekroczył 100 zł. Słyszałem natomiast o człowieku w USA, który robi to za 300 zielonych (ale podobno daje gwarancje). Dla mnie rachunek jest prosty, nawet jeżeli robiłbym to co roku wystarczy mi na co najmniej 9 lat. Pozdrawiam i życzę miłej zabawy. P.S.Jeżeli są jeszcze jakieś inne patenty na ten mankament chętnie się dowiem czegoś nowego.Czy mógłbyś odświeżyć, gdyż właśnie szukam sposobów na uporanie się z tematem. Strona, której link podałeś nie otwiera się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.