Digidy Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 witam, wymieniałem uszczelniacz wału od strony sprzęgła dziś i jak wykręciłem sprzęgło to dokręciłem trochę śruby te na sprężynach, które trzymają tarcze i coś teraz jest nie tak jak je znowu poluzowałem, jak one powinny być dokręcone? sprzęgło wcześniej super działało, tylko myślałem ze powinny być bardziej dokręcone te śruby. jak je dokręciłem to po założeniu pokrywy nie chciało się przesunąć dźwignia od sprzęgła wiec śruby poluzowałem jak one powinny być dokręcone?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Napisz jaki to motocykl bo tak to Ci nikt nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) to jest stara sportowa cagiva 125, ( silnik jak w frrecci, moc jakieś 35 KM ) wyczytałem ze maja być te śruby dokręcone, ale ten kosz ma sie wciskać na sprężynach jak naciskam sprzęgło a wtedy chyba musi mieć luz? czyli śruby nie mogą być dokręcone? ktoś orientuje sie jak to dokręcić ? teraz jak to poskładałem to moto nie ma sprzęgła - śruby w koszy sprzęgłowym poluzowałem tak jak mniej więcej były niedokręcone na tych sprężynach, co może być nie tak ?? jak dokręcę to wtedy nie chce sie ruszyć sprzęgło Edytowane 2 Kwietnia 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Te śruby powinny być dokręcone, tylko że coś musiałeś źle poskładać, najlepiej daj fotkę tego sprzęgła, bo z forumowiczów raczej nikt nie wie o jaki silnik chodzi. I jeszcze wytłumacz w jakim sensie nie ma tego sprzęgła, czy klamka sprzęgła jest zblokowana, czy jest ona luźna? Być może pominąłeś popychcz :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Te śruby powinny być dokręcone, tylko że coś musiałeś źle poskładać, najlepiej daj fotkę tego sprzęgła, bo z forumowiczów raczej nikt nie wie o jaki silnik chodzi. I jeszcze wytłumacz w jakim sensie nie ma tego sprzęgła, czy klamka sprzęgła jest zblokowana, czy jest ona luźna? Być może pominąłeś popychcz :biggrin: sprzegła nie rozbierałem tylko musiałem ściągnąć ten kosz zeby dostać sie do simeringu na wale, ale nic nie ruszałem oprócz pokręcenia tych śrubek, z różnych źródeł również wyczytałem ze powinny być dokręcone, (w zapasowym sprzegle tez mam dokrecone te sruby) ale jak zakładałem pokrywę to wtedy wajcha nie chce sie ruszać jak naciskam ( mocno) ale jak to działa? czy po wciśnięciu sprzęgła to jeszcze bardziej się dociska? - bo to jest ważne żebym wiedział co tam haczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 A dałeś podkładkę dystansową miedzy kosz, a łożysko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 (edytowane) A dałeś podkładkę dystansową miedzy kosz, a łożysko? no własnie to mnie meczy bo gdzieś mi się ona chyba zawieruszyła, a nie byłem pewien czy powinna byc. Edytowane 5 Kwietnia 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Powinna tam być taka nawet dość gruba, jak trzeba to zmierzę jaką grubość ma ona u mnie. Tak więc jak widać, to było tego przyczyną. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 (edytowane) faktycznie juz jest ok, podkładka wpadła do kosza sprzegłowego, mam drugi silnik do niego i z drugiego wyciągnąłem simering (cały) i nadal kapie olejem z tłumika ? ( stary tez ciężko wychodził) Edytowane 5 Kwietnia 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 A tak przy okazji można znać wymiary simeringów na wał do cagivy tej? Dozownik może podawać za dużo oleju.., lub simering i ten był jakoś uszkodzony, że tego nie zauważyłeś. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 A tak przy okazji można znać wymiary simeringów na wał do cagivy tej? simering 25-40-7 (brązowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.