Skocz do zawartości

kosz sprzegłowy i sprzegło - jak wyregulować bo przestawiłem


Digidy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

wymieniałem uszczelniacz wału od strony sprzęgła dziś i jak wykręciłem sprzęgło to dokręciłem trochę śruby te na sprężynach, które trzymają tarcze i coś teraz jest nie tak jak je znowu poluzowałem,

 

jak one powinny być dokręcone?

 

sprzęgło wcześniej super działało, tylko myślałem ze powinny być bardziej dokręcone te śruby.

 

jak je dokręciłem to po założeniu pokrywy nie chciało się przesunąć dźwignia od sprzęgła wiec śruby poluzowałem

 

jak one powinny być dokręcone??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest stara sportowa cagiva 125,

 

( silnik jak w frrecci, moc jakieś 35 KM )

 

wyczytałem ze maja być te śruby dokręcone, ale ten kosz ma sie wciskać na sprężynach jak naciskam sprzęgło a wtedy chyba musi mieć luz? czyli śruby nie mogą być dokręcone?

 

ktoś orientuje sie jak to dokręcić ?

 

teraz jak to poskładałem to moto nie ma sprzęgła - śruby w koszy sprzęgłowym poluzowałem tak jak mniej więcej były niedokręcone na tych sprężynach, co może być nie tak ??

 

jak dokręcę to wtedy nie chce sie ruszyć sprzęgło

Edytowane przez Digidy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te śruby powinny być dokręcone, tylko że coś musiałeś źle poskładać, najlepiej daj fotkę tego sprzęgła, bo z forumowiczów raczej nikt nie wie o jaki silnik chodzi. I jeszcze wytłumacz w jakim sensie nie ma tego sprzęgła, czy klamka sprzęgła jest zblokowana, czy jest ona luźna? Być może pominąłeś popychcz :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te śruby powinny być dokręcone, tylko że coś musiałeś źle poskładać, najlepiej daj fotkę tego sprzęgła, bo z forumowiczów raczej nikt nie wie o jaki silnik chodzi. I jeszcze wytłumacz w jakim sensie nie ma tego sprzęgła, czy klamka sprzęgła jest zblokowana, czy jest ona luźna? Być może pominąłeś popychcz :biggrin:

 

 

sprzegła nie rozbierałem tylko musiałem ściągnąć ten kosz zeby dostać sie do simeringu na wale, ale nic nie ruszałem oprócz pokręcenia tych śrubek,

 

z różnych źródeł również wyczytałem ze powinny być dokręcone, (w zapasowym sprzegle tez mam dokrecone te sruby)

ale jak zakładałem pokrywę to wtedy wajcha nie chce sie ruszać jak naciskam ( mocno)

 

ale jak to działa? czy po wciśnięciu sprzęgła to jeszcze bardziej się dociska? - bo to jest ważne żebym wiedział co tam haczy.

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie juz jest ok, podkładka wpadła do kosza sprzegłowego,

 

mam drugi silnik do niego i z drugiego wyciągnąłem simering (cały) i nadal kapie olejem z tłumika ? ( stary tez ciężko wychodził)

Edytowane przez Digidy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...