mack00 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 wiadomość do wysłania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 W skrócie: 1) WRF to enduro, a YZF to cross. 2) WRF ma homologację, a YZF nie. 3) W WRF jest zawieszenie, skrzynia biegów, koło tylne (18"), elektronika (światła +rozrusznik), inna charakterystyka otwierania zaworów oraz inne rzeczy dostosowane do jazdy enduro, nie cross. W YZF jest natomiast twardsze zawieszenia, krótsze przełożenia skrzyni biegów i mniejsza ilość biegów, koło tył 19", najbardziaj odchudzona elektronika jak tylko się da, charakterystyka zaworów bardziej agresywna i inne... To tak w skrócie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Nie wiem gdzies ty widział w YZ250 mniej biegów.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 (edytowane) YZF ma w starszych modelach 4 biegi tylko, a WR 5, ale może ta różnica zachodzi tylko w 450-kach. Tak samo jest też między SXF, a EXC, różnica 4, a 6 biegów... (mowa również o 450). I w wątku nie ma mowy o YZ250, tylko o YZF250, a WRF250. A skoro juz Ci Pacian chodzi o YZ250, to chyba od zawsze ma ona 5 biegów i tu się zgadzam. Edytowane 5 Kwietnia 2010 przez andymotors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 (edytowane) co ty za durnoty gadasz o tych biegach i o "agresywnych zaworach" poczytaj troche fachowej prasy i później dawaj rad a nie , jesli umiesz jeździc i nie przejmujesz sie kosztami eksploatacji lepsza bedzie yzf 250 no i nie zarejstrujesz jej wiadomo jesli bierzesz pod uwage koszty serwisu i nie umiesz jezdzic bierz wr 250 jak sie przejedziesz wr 250 a później wsiadziesz na yzf to bedziesz miał jakbys z kanapy przesiadł sie na taboret który jest bardzo agresywny :D i szybki Edytowane 5 Kwietnia 2010 przez MichuPl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 co ty za durnoty gadasz o tych biegach i o "agresywnych zaworach" poczytaj troche fachowej prasy i później dawaj rad a nie , jesli umiesz jeździc i nie przejmujesz sie kosztami eksploatacji lepsza bedzie yzf 250 no i nie zarejstrujesz jej wiadomo jesli bierzesz pod uwage koszty serwisu i nie umiesz jezdzic bierz wr 250 jak sie przejedziesz wr 250 a później wsiadziesz na yzf to bedziesz miał jakbys z kanapy przesiadł sie na taboret który jest bardzo agresywny :D i szybki Chyba ty także nie masz pojęcia o czym mówisz. Kolega ma rację co do wałków rozrządu. Krzywki są ostrzejsze i otwierają zawory więcej i brutalniej niż w wrf, ale oczywiście z nikąd na mocy yzf nie przybierze, kosztem większej mocy jest większe spalanie. Podejrzewam, że na iglicy w gaźniku i dyszami różni się także yzf od wrf. Mapy zapłonowe też się róźnią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 (edytowane) Wszystkie 250 miały 5 biegów, 450 do 2005 miały 4 ! . Krzywki na wałkach w wr i yz w 250 sa takie same, różnica polega na tym , że w yz zawory otwierają się wcześniej. WR jest blokowana na wydechu, gaźniku (śruba ograniczająca otwarcie przepustnicy), module (grey wire). Ogólnie to da rade zrobić żeby WR jeździła prawie tak jak YZ, ale spowoduje to że przebiegi miedzy wymianami będą mierzone w mth a nie w km Edytowane 27 Grudnia 2010 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.