Skocz do zawartości

czym się różni YAMAHA WRF 250 OD YZ 250 F


Rekomendowane odpowiedzi

W skrócie:

1) WRF to enduro, a YZF to cross.

2) WRF ma homologację, a YZF nie.

3) W WRF jest zawieszenie, skrzynia biegów, koło tylne (18"), elektronika (światła +rozrusznik), inna charakterystyka otwierania zaworów oraz inne rzeczy dostosowane do jazdy enduro, nie cross. W YZF jest natomiast twardsze zawieszenia, krótsze przełożenia skrzyni biegów i mniejsza ilość biegów, koło tył 19", najbardziaj odchudzona elektronika jak tylko się da, charakterystyka zaworów bardziej agresywna i inne...

 

To tak w skrócie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YZF ma w starszych modelach 4 biegi tylko, a WR 5, ale może ta różnica zachodzi tylko w 450-kach.

Tak samo jest też między SXF, a EXC, różnica 4, a 6 biegów... (mowa również o 450).

I w wątku nie ma mowy o YZ250, tylko o YZF250, a WRF250.

A skoro juz Ci Pacian chodzi o YZ250, to chyba od zawsze ma ona 5 biegów i tu się zgadzam.

Edytowane przez andymotors
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ty za durnoty gadasz o tych biegach i o "agresywnych zaworach" poczytaj troche fachowej prasy i później dawaj rad a nie , jesli umiesz jeździc i nie przejmujesz sie kosztami eksploatacji lepsza bedzie yzf 250 no i nie zarejstrujesz jej wiadomo jesli bierzesz pod uwage koszty serwisu i nie umiesz jezdzic bierz wr 250 jak sie przejedziesz wr 250 a później wsiadziesz na yzf to bedziesz miał jakbys z kanapy przesiadł sie na taboret który jest bardzo agresywny :D i szybki

Edytowane przez MichuPl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

co ty za durnoty gadasz o tych biegach i o "agresywnych zaworach" poczytaj troche fachowej prasy i później dawaj rad a nie , jesli umiesz jeździc i nie przejmujesz sie kosztami eksploatacji lepsza bedzie yzf 250 no i nie zarejstrujesz jej wiadomo jesli bierzesz pod uwage koszty serwisu i nie umiesz jezdzic bierz wr 250 jak sie przejedziesz wr 250 a później wsiadziesz na yzf to bedziesz miał jakbys z kanapy przesiadł sie na taboret który jest bardzo agresywny :D i szybki

 

 

Chyba ty także nie masz pojęcia o czym mówisz. Kolega ma rację co do wałków rozrządu. Krzywki są ostrzejsze i otwierają zawory więcej i brutalniej niż w wrf, ale oczywiście z nikąd na mocy yzf nie przybierze, kosztem większej mocy jest większe spalanie. Podejrzewam, że na iglicy w gaźniku i dyszami różni się także yzf od wrf. Mapy zapłonowe też się róźnią.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie 250 miały 5 biegów, 450 do 2005 miały 4 ! . Krzywki na wałkach w wr i yz w 250 sa takie same, różnica polega na tym , że w yz zawory otwierają się wcześniej. WR jest blokowana na wydechu, gaźniku (śruba ograniczająca otwarcie przepustnicy), module (grey wire).

Ogólnie to da rade zrobić żeby WR jeździła prawie tak jak YZ, ale spowoduje to że przebiegi miedzy wymianami będą mierzone w mth a nie w km

Edytowane przez bananek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...