tomek0930 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 witam ma taki problem z obrotami w kx 80 jak na gorącym silniku wyreguluje sobie obroty tak że mam takie dość wolne to potem na zimnym silniku jak go odpalę to ma takie wysokie że silnik aż wyje a potem jak sie rozgrzeje to maleją. A gdy sobie ustawie odpowiednie na zimnym to potem jak sie rozgrzeje to bez trzymania gazu zgaśnie bo będzie miał za małe. Co może być przyczyną tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) Jak się czujesz na siłach to Może umyj jeszcze raz gaźnik i filtr i przedmuchaj. I reguluj. Silnik w dobrej kondycji? Nie łapie czasem lewego powietrza? Edytowane 28 Marca 2010 przez piotrek1281 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 ja też bym obstawiał lewe powietrze... Miałem tak w Suzuki TS 50. Regulacja na zimnym-musialem trzymac gaz, regulacja na goracym, silniksam sie wkreca na wysokie obr :/ Mi lapal przez nieszczelna uszczelke gaznik-krociec (mialem jeszcze ten stary silnik chlodzony powietrzem z mocowaniami na gaznik z uszami) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.