hubertmtx Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Witam dzisiaj w aprili etx pod siedzeniem znalazłem takie pudełeczko http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1bc67f0a3656b70.html jest wpieta w kable jeden z niej wychodzący idze do akumulatora po odłaczeniu motocykl nie odpala. Z boku jest zielona dioda która świeci podczas pracy silnika. Motocykl w ogóle nie chce sie wkrecać jedzie maks może 80km/h. Prosze o porady jak to odłaczyć żeby wszystko było ok pozdrawiam hubertmtx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 To jest moduł, to musi być,z tymnic nie zrobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 (edytowane) To jest moduł, to musi być,z tymnic nie zrobisz Jak g.... wiesz to nie pisz i nie nabijaj sobie postów Jest to blokada alpha technik. W niemczech właśnie to wrzucają model bb07 wychodzą z niej kable czerwony (do auku) zielony czarny niebieski. Tylko teraz czy ktoś jest w stanie powiedzieć co przeciąć/podłączyć żeby to ominąć Edytowane 26 Marca 2010 przez hubertmtx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 (edytowane) znajdź sobie schemat instalacji tego motorka a potem przyjrzyj się gdzie który kabelek idzie... z odrobina dedukcji dojdziesz do wniosku co gdzie przeciąć i co połączyć aby chodziło... tak na szybko.... czerwony plus akku, czarny prawdopodbnie masa ale to sprawdzisz sobie miernikiem (jak umiesz obsługiwać), zatem najpewniej interesują cie dwa kabelki niebieski i zielony tera zmusisz zerknąc gdzie ida te dwa magiczne kabelki, najpewniej ida do moduły ale może jeden znich idzie gdzieś indziej... jeden z nich pewnie odpowiada za pomiar impulsów na cewce (poprzez moduł lub bezpośrednio) drugi natomiast powoduje odcinanie zapłonu na odpowiednich ustawionych obrotach najpewniej cała ta blokada nie jest mocno skomplikowana elektronicznie i da ise ja pominąć.... niestety gotowej recepty nie znam... Edytowane 26 Marca 2010 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Kabel zielony łączył sie z kablem szaro-zółtym i kabel niebieski łaczył sie też z takim kablem, trzeba było odciąć te kable a szaro-żółte połaczyć ze sobą. Temat do zamkniecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.