Skocz do zawartości

Ściąga w prawo po puszczeniu kierownicy


wicia23
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

może krzywo siedzisz? :biggrin:

 

 

prosto siedzę :icon_razz:

 

Tak jak kolega wyzej podpowiada najpierw lagi skrecasz w polkach, pozniej kolo, blotnik itd. A tylne kolo mozesz sprawdzic suwmiarka, czy po obu stronach od wahacza do obreczy jest rowny odstep. Oczywiscie jezeli masz symetryczny wahacz ;) ewentualnie dluga, prosta decha wzdluz tylniej opony, i miezysz czy odstep od dechy do przedniej opony jest taki sam z dwoch stron ;)

 

 

 

będę kombinował w weekend

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak jak kolega wyzej podpowiada najpierw lagi skrecasz w polkach, pozniej kolo, blotnik itd. A tylne kolo mozesz sprawdzic suwmiarka, czy po obu stronach od wahacza do obreczy jest rowny odstep. Oczywiscie jezeli masz symetryczny wahacz ;) ewentualnie dluga, prosta decha wzdluz tylniej opony, i miezysz czy odstep od dechy do przedniej opony jest taki sam z dwoch stron ;)

 

dziś walczyłem całe popołudnie, grzebanie przy lagach i złe ułożenie powodują że moto dziwnie zachowuje się podczas małych prędkości, jest niestabilne, myszkuje i koryguje tor jazdy podczas hamowania. Ustawiłem tak że jest neutralnie ale w dalszym ciągu moto kładzie się na prawo. Pozostaje chyba źle ustawione tylne koło. W GSXF wahacz jest niesymetryczny więc na odległość względem opony nie ustawię. Listwy długiej niestety nie mam żeby sprawdzić ustawienie względem przedniego koła. Czy podziałka na wahaczu jest dobrą miarą ustawienia? Dziś przyjrzałem się dokładnie i wygląda to tak, ze nakrętka wskazująca kreskę podziałki na wahaczu ma spory luz i może przekłamywać nawet więcej niż o jedną kreskę. Jutro przestawię koło o jeden ząbek z prawej strony i zobaczę co się będzie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez szerokosc opon jest inna,wiec jakbys chciał listwa sprawdzac? ja stawim na zgiete lagi.jaka masz pewnosc ze nigdy nie były bite? moto od zawsze u ciebie? zawsze taki problem sie pojawia po rozkreceniu równomiernie jebnietego przodu. miałem to w shadowce. poki nie rozbierałem-jechał jak strzała prosto.po wymianie uszczelniaczy-walił na bok. wyprostowałem lagi i było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez szerokosc opon jest inna,wiec jakbys chciał listwa sprawdzac? ja stawim na zgiete lagi.jaka masz pewnosc ze nigdy nie były bite? moto od zawsze u ciebie? zawsze taki problem sie pojawia po rozkreceniu równomiernie jebnietego przodu. miałem to w shadowce. poki nie rozbierałem-jechał jak strzała prosto.po wymianie uszczelniaczy-walił na bok. wyprostowałem lagi i było ok.

 

Tak jak ktoś już sugerował odległość o obu stron listwa - koło.

Przy drugim rozbieraniu sprawdzałem czy są proste - oczywiście nie jakimś specjalistycznym sprzętem ale domowymi sposobami i wyglądają OK. Nie ma też żadnych śladów uszkodzeń zawieszenia. Mogę temat podążyć ale powiedz Ty mi jak inaczej mam je sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...