mariusz barczuk Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 problem z wymiana mechanicznego regulatora na elektroniczny.jak to zrobic w etz 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 WitamPodłaczenie jest w zależności od typu regulatora i rodzaju prądnicy różne. Podaj kilka szczegółów.Hej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz barczuk Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 nie wiem jakie szczeguly, bo nie bardzo sie na tym znam.postaram sie opisac conieco.model motocykla to mz etz 250 z 1983r.z instalacja 12v.orginalnie zamontowany byl regulator mechaniczny,ale niestety umarl.teraz mam regulator elektroniczny prod.polskiej opisany jako do mz 250 i 251.problem polega na tym ze ten stary mial 4 zlaczki plus masa,a ten nowy tylko 3.i nie wiem co z tym zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opals Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 - zdjąć przewód z akumulatora- przed zdemontowaniem starego regulatora zdjąć końcówkę przewodu czerwono-żółtego z zacisku "D+". Z zacisku 51 zdjąć przewód czewony i znaleźć miejsce, do którego podłączony jest drugi jego koniec, zdjąć go trakże, a na jego miejsce nasunąć przedwód czewono-żółty, zdjęty z "D+". Odcinek czerwonego przewodu jest przy tym rególatorze niepotrzebny.- kolejne przewody zdjmować z zacisków starego regulatora i nasuwać na zaciski nowego: brązowy "D+" (masa), zielono-niebieski "DF" (wzbudzenia) oraz podwójny zielono-czerwony "61"- zdemontować stary rególator i na jego miejsce założyć nowy z podłączonymi przewodami- podłączyć rególator. Uruchomić silnik. Po dodaniu gazu kontrolka ładowania powinna zgasnąć :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz barczuk Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2004 DZIEKI WIELKIE ZA PORADE,ZARAZ PO SWIETACH BEDE REANIMOWAL SWOJE MALENSTWO.ZDROWYCH I WESOLYCH SWIAT DLA WSZYSTKICH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 wystarczy na elktronicznym regulatorze wyciąc taki pasek zeby sie nasunęła końcówa na obudowę po prostu masa a tamte przewody to nie ma znaczenia jak podłączysz i sprawa załatwiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opals Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 co ty Łukasz ty chyba nie wiesz o czym gadaszo jaki pasek ci chodzijak nie masz pojęcia to lepiej w ogóle się nie udzielaj na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Są takie regulatory z wyprowadzeniem na masę i bez niego ja nie ma wyprowadzenia to znaczy ze można je samemu zrobić. przeciąć obudowe tak zeby końcówkę konektorową (przewód masowy który jest podpiety do MC!!!) nasunąć na obudowę!!! Przewód D+ JEST NIEPOTRZEBNY. Miałem taki w 150 i tak go właśnie podłączyłem masę na obudową. Może mnie źle zrozumiałeś?? Ja nikogo nie wprowadziłem w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.