sebo3565 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 czesc. Mam problem z moją staruszką xl ;)) otóż. Jeździłem moto jakiś roczek i wywaliło mi uszczelkę z pod głowicy. rozebrałem włożyłem nową ;). przed rozbiurką zaznaczyłem sobie górną zebatke rozrządu z wałkiem... ale kolega kopną i niestety łańcuszek spadł z dolnej ;) hehe i mam koledzy problem. bo jeżeli chodzi o znaki to są na alternatorze ustawiłem raz tak jak mi pokazywało na nich i na górnej zębatce myślałem że będzie git ale nie było moto strzlało raz w wydech i raz w gaźnik :)/ wię rozebrałem. przypuszczałem że może jest odwrócony o 180 stopni lecz nic to nie dało tylko tyle że jużnie strzela ;) nie strzela ale też ne chodzi ;) może mi ktoś pomóc???. jak to teraz ustawić ;P aha i dodam ze jeżeli mam |T ten na dole to pokrywa się z tymi na górze lecz tak odrobinke krzywo ale to jest penie z tego żę jest to zurzycie materiału i prowadnicy wałka i łańcuszka ?? Proszęo pomoc .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ustawiasz GMP wału korbowego w końcu suwu wydechu, krzywki na głowicy tworzyć wtedy maja ze sobą odwróconą literę V. Jeśli nadal będzie prychał i kichał sprawdzasz ciśnienie i meldujesz wyniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.