bonhart88 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) moj gsx-r ma wysoka kierownice i jest obdarty z paru kg plastiku(ale sf go nie nazywam :bigrazz: ). kiedys w nocy bawilem sie w speed test t i przy +200km/h oderwalo mi noge od baku i motocykl momentalnie przestawilo mi na lewy pas. Nie bede sie rozpisywal nad tym co moglo mi sie stac itd. Nie czułem ze ta noga mi sie odrywa bylem przytulony do baku,wydawalo mi sie że "kontroluje" sytuacje, wiało niemiłosiernie, to fakt i nagle niespodziewanie cos urywa mi pachwine. Dlatego z tym zapiatalniem w golasach radze troche uwazać. p.s a jak ta laska dala rade 240 pocisnac, nie wnikam Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez bonhart88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Pewnie jechałeś w lużnych spodniach,w dopasowanym kombi nic przy 200 nie odrywa. :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Nawet w lużnych spodniach nie powinno oderwać przy 200, no chyba że ten "+" robi różnice. :icon_eek: I przy dużych porywach wiatru bym się też nie odważył tyle polecieć na golasie. :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Fakt spodnie na moto kupiłem dopiero tej zimy, a ile bylo tego "+" nie chce wymyślać, ale mysle ze max 30km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Ja drz'tka pomykałem 150 przy wyprostowanej wylwetce i jakos nie zwiewało mnie. Chociaz na Kle 500 juz troche inne odczucia były przy tej predkosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Nawet w lużnych spodniach nie powinno oderwać przy 200, no chyba że ten "+" robi różnice. :icon_eek: I przy dużych porywach wiatru bym się też nie odważył tyle polecieć na golasie. :icon_idea: Nie koniecznie tylko ubranko. Na XJRze powyżej 200 też miałem wrażenie że lada chwila rozstanę się z motocyklem. Że na następnym wyboju ... hoooop ... Pozycja nóg na podnóżkach jest bardzo istotna, próbowałem nawet opierać się na podnóżkach pasażera ale też było niewygodnie. Swoje też robi/robiło zawieszenie źle czujące się przy tych szybkościach. Golasy z natury rzecz rzadko przekraczają 200, a jeśli już to na krótko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 ja lecialem 190km/h a na wiecej mi strach nie pozwolil na CB 750 kicha zaczyna sie przy 130km/h zreszta jak chyba na kazdym golasie i ogolnie to jest chyba taka predkosc przelotowa ktora "da sie jechac" na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajaos Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Nho tak 130-140 da się jechać dość spokojnie. Pozatym opór powietrze jest świetnym wskaźnikiem prędkości. Jak zaczyna wiec za bardzo to wiemy że jest szybko patrzymy na licznik a tu okur....130.... :eek: Cytuj Mają tam piwo tak zimne jak serca waszych dziewczyn..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Ja ostatnio latam małą ninja bez owiewek. Zrobiła się mniej stabilna przy 120 i więcej. Jechanie z prędkością bliskiej maksymalnej tj 150 tez nie powoduje ściągania ale dziury i nierówności utrudniają kierowanie. Owiewka niewiele zmienia, motocyklem ciężko się jedzie z dużą prędkością bo to taka konstrukcja jest :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Jak zaczyna wiec za bardzo to wiemy że jest szybko patrzymy na licznik a tu okur....130.... :eek: I co,wrzucasz dwójkę? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 A mi wczoraj od*ebało, tak się podjarałem, wsiadłem w koszulce, laczkach bez kasku i przypie*doliłem do 260. Powiem Wam, chu*owo tak się śmiga :icon_rolleyes: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajaos Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 I co,wrzucasz dwójkę? :icon_twisted: :icon_mrgreen: może kiedyś :crossy: Chodziło mi o motocykl bez owiewek :) a nie taki z owiewkami co to ludzie po 130 punktów karnych nabijają :icon_razz: :icon_razz: Mnie tam zawsze wieje po kostkach. Reszta to ch... Cytuj Mają tam piwo tak zimne jak serca waszych dziewczyn..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek H Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 A mi wczoraj od*ebało, tak się podjarałem, wsiadłem w koszulce, laczkach bez kasku i przypie*doliłem do 260. Powiem Wam, chu*owo tak się śmiga :icon_rolleyes: :biggrin: Dobrze się składa bo w pewnym dziale szukają twórce szlagierów :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xede Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 ja mam zeta 750 '09 plastiki przy chlodnicy rozbijaja powietrze lecace na kolana i ew. odklejenia od baku ale kur predkosci kolo 140 i w gore bez owiewki nie sa dla tego moto stworzone, nie wspomne ze raz przy 90 na moscie mi sie ciezej jechalo niz 130 na prostej, wiatr zdecydowanie nie wial w plecy :) taki urok golasa, mi sie to podoba 110 to taka idealna predkosc przelotowa jak dla mnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas85 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 miałem CBF 500 i kilka tygodni przed sprzedaniem moto kupilem szybe puiga, przy wyzszych predkosciach rzedu 150 czuc znacznie mniejszy opor na klacie ale za to mi sie pojawialy jakies turbulencje w okolicach kasku strzasznie glowa trzepalo na boki i halas w kasku wydawal mi sie wiekszy niz bez szyby, generalnie cos tam szybka dawala ale w kasku bylo chyba troche glosniej, takze po takiej szybce nie spodziewaj sie cudow Cytuj http://www.bikepics.com/members/wojtas85/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.