Skocz do zawartości

Pierwsze moto i opór powietrza ?


Rekomendowane odpowiedzi

moj gsx-r ma wysoka kierownice i jest obdarty z paru kg plastiku(ale sf go nie nazywam :bigrazz: ).

kiedys w nocy bawilem sie w speed test t i przy +200km/h oderwalo mi noge od baku i motocykl momentalnie przestawilo mi na lewy pas. Nie bede sie rozpisywal nad tym co moglo mi sie stac itd.

 

Nie czułem ze ta noga mi sie odrywa bylem przytulony do baku,wydawalo mi sie że "kontroluje" sytuacje, wiało niemiłosiernie, to fakt i nagle niespodziewanie cos urywa mi pachwine.

 

Dlatego z tym zapiatalniem w golasach radze troche uwazać.

 

p.s a jak ta

laska dala rade 240 pocisnac, nie wnikam Edytowane przez bonhart88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet w lużnych spodniach nie powinno oderwać przy 200, no chyba że ten "+" robi różnice. :icon_eek:

I przy dużych porywach wiatru bym się też nie odważył tyle polecieć na golasie. :icon_idea:

 

 

Nie koniecznie tylko ubranko. Na XJRze powyżej 200 też miałem wrażenie że lada chwila rozstanę się z motocyklem. Że na następnym wyboju ... hoooop ... Pozycja nóg na podnóżkach jest bardzo istotna, próbowałem nawet opierać się na podnóżkach pasażera ale też było niewygodnie. Swoje też robi/robiło zawieszenie źle czujące się przy tych szybkościach. Golasy z natury rzecz rzadko przekraczają 200, a jeśli już to na krótko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nho tak 130-140 da się jechać dość spokojnie. Pozatym opór powietrze jest świetnym wskaźnikiem prędkości. Jak zaczyna wiec za bardzo to wiemy że jest szybko patrzymy na licznik a tu okur....130.... :eek:

Mają tam piwo tak zimne jak serca waszych dziewczyn.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio latam małą ninja bez owiewek. Zrobiła się mniej stabilna przy 120 i więcej. Jechanie z prędkością bliskiej maksymalnej tj 150 tez nie powoduje ściągania ale dziury i nierówności utrudniają kierowanie.

 

Owiewka niewiele zmienia, motocyklem ciężko się jedzie z dużą prędkością bo to taka konstrukcja jest :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co,wrzucasz dwójkę? :icon_twisted:

 

 

:icon_mrgreen: może kiedyś :crossy:

 

Chodziło mi o motocykl bez owiewek :) a nie taki z owiewkami co to ludzie po 130 punktów karnych nabijają :icon_razz: :icon_razz:

 

Mnie tam zawsze wieje po kostkach. Reszta to ch...

Mają tam piwo tak zimne jak serca waszych dziewczyn.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi wczoraj od*ebało, tak się podjarałem, wsiadłem w koszulce, laczkach bez kasku i przypie*doliłem do 260. Powiem Wam, chu*owo tak się śmiga :icon_rolleyes:

 

:biggrin:

Dobrze się składa bo w pewnym dziale szukają twórce szlagierów :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam zeta 750 '09

plastiki przy chlodnicy rozbijaja powietrze lecace na kolana i ew. odklejenia od baku ale kur predkosci kolo 140 i w gore bez owiewki nie sa dla tego moto stworzone, nie wspomne ze raz przy 90 na moscie mi sie ciezej jechalo niz 130 na prostej, wiatr zdecydowanie nie wial w plecy :)

 

taki urok golasa, mi sie to podoba 110 to taka idealna predkosc przelotowa jak dla mnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

miałem CBF 500 i kilka tygodni przed sprzedaniem moto kupilem szybe puiga, przy wyzszych predkosciach rzedu 150 czuc znacznie mniejszy opor na klacie ale za to mi sie pojawialy jakies turbulencje w okolicach kasku strzasznie glowa trzepalo na boki i halas w kasku wydawal mi sie wiekszy niz bez szyby, generalnie cos tam szybka dawala ale w kasku bylo chyba troche glosniej, takze po takiej szybce nie spodziewaj sie cudow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...