kiler Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Silnik Er 5 akurat wkładałem do KLE 500 ,Jeżeli chodzi o przeróbki to z silnika KLE został przełożony dekiel alternatora łącznie z alternatorem,wałki natomiast pozostały te same tzn z ER5 i nie było żadnego problemu z wałkami akurat jeśli chodzi o taka zmianę to się z tobą całkowicie zgodzę dlatego że silnik od er5 i KLE maja po 50 KM i sa dokładnie takie same . GPZ ma 60 KM właśnie dzięki innym wałkom i co za tym idzie musiał tez być zmieniony moduł (duże uproszczenie ale o to właśnie chodzi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieln24 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 akurat jeśli chodzi o taka zmianę to się z tobą całkowicie zgodzę dlatego że silnik od er5 i KLE maja po 50 KM i sa dokładnie takie same . GPZ ma 60 KM właśnie dzięki innym wałkom i co za tym idzie musiał tez być zmieniony moduł (duże uproszczenie ale o to właśnie chodzi) Kupiłem glowice z walkami od gpz 500 w dobrym stanie. teraz musze je podmienic z tymi w silniku od er5. naprawic magneto i mam nadzieje ze wszystko bedzie juz ok bo cieplo sie robi a tu nie ma czym jezdzic jeszcze. Biegi zostana tak jak sa tzn 1 do gory. Bo w gpz nóżka od zmiany biegow jest zalozona bezposrednio na walek w deklu. I pewnie trzeba by grzebac w srodku silnika a ja mam juz dosc rzeźby w g.... Trzeba bedzie sie przyzwyczaić i już. Jedyne co mnie w tym wszystkim pociesza to ze ten silnik od er5 ktory wsadziłem w rame od gpz jest w naprawde super stanie. zero dzwonienia łancucha sprzęgła i klepania zaworow. Podobno mial przejechane 26000. Zobaczymy jak to wyjdzie jak sie uda to wrzucę zdjęcia FRANKENSZTAJNA Pozdro D.N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.