Drynio Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Witam mam problemy z honda ns1 montesa. Na postoju wszystko Badnie pieknie wchodzi na wszystkie obroty i z miejsca naprawde ciagnie. Ale jak jade 80km/h to juz wiecej nie pojdzie zatrzyma sie na 9 tys obrotow i tyle nie pojdzie wiecej niz 80km/h. Jak myslicie co moze byc zle wyregulowanie czy zuzycie??? Mam jeszcze jedno pytanko bo ja mam przy tej hondzie nie orginalny modul i czy to tez moze byc powodem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianGPR80 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Witam mam problemy z honda ns1 montesa. Na postoju wszystko Badnie pieknie wchodzi na wszystkie obroty i z miejsca naprawde ciagnie. Ale jak jade 80km/h to juz wiecej nie pojdzie zatrzyma sie na 9 tys obrotow i tyle nie pojdzie wiecej niz 80km/h. Jak myslicie co moze byc zle wyregulowanie czy zuzycie??? Mam jeszcze jedno pytanko bo ja mam przy tej hondzie nie orginalny modul i czy to tez moze byc powodem ?? Własnie kolego mam podobnie...Tyle że Moja Derbi GPR80ccm jedzie 20km/h i wgle sie nie chce wkrecić na obroty..Max 2-3tys obrotów i nihuja wiecej:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Drynio, powiedz jaki masz kolor świecy i czy kopci (jak juz to na jaki kolor). A na wszystkich biegach się kreci tylko do 9 tys? Opisz co się dzieje, jest odcinka i wiecej nie pójdzie, może jakoś jeszcze później da się ją wykręcić wyzej niż te 9 tys. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 może to kwestia gaźnika, miałem podobnie problemem był gaźnik, przeczyść i wyreguluj pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 może to kwestia gaźnika, miałem podobnie problemem był gaźnik, przeczyść i wyreguluj pozdro Sorka że nie odpisywałem. Gaźnik jest wporządku bo regulowałem i wszystko gra wchodzi normalnie na wszystkie obroty nawet poza 13 tyś. TYlko jak jade to tak do 9 tysi sciągnie bo czuć a póxniej zaczynaja sie schody by pociągnąć do 12 tyś. Kolor swiecy taki ciemno brązowy. Kopci tylko jak jest zimna ale jak się nagrzeje to nie widac dymku. Ale ostatnio rozkreciłem filtr powietrza a tam było coś takiego jak odma ale ona nie wystepuje w dwusówach. Poprostu był tam taki zbiorniczek przy wejściu do gaźnika. Ale jak go wyjołem to normalnie inny motor juz 100km/h darłem a więcej chyba nie pójdzie bo mam małe cisnienie tylko 6 barów :icon_razz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Jeżeli świeca ma taki kolor jak mówisz to zasilanie masz wporzo, wiec słaba kompresja tylko pozostaje. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.