l.e.s.t.e.r Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Na rysunku masz pokazany prawy karter a lewy jest od strony nóżki ;). Tu masz pokazany ten simering pozycja nr 8, tak jak ci się wydaje, wymienia się go od środka, nie pamiętam jak to dokładnie wygląda ale bez rozpołowienia silnika raczej nie da rady tego zrobić czyli wszystko od początku trzeba rozbierac :) ehhhh mam nadzieję ze simering chociaż jest typowy i dostanę go bez czekania dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 W tym linku co podałem masz wymiar tego simera 12/22/5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 W tym linku co podałem masz wymiar tego simera 12/22/5 dziękuję na pomoc <piwo> :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 nic nie trzeba rozbierać wystarczy zdemontować dźwignię biegów i wydłubać uszkodzony simmer i wbić nowy tu go widać http://www.cyclepedia.com/wp-content/uploa.../yz450f_284.jpg Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.