sławek. Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam Honda VF 500 85 rok. Problem polega na podłączeniu zasilania paliwa do gaźników motorek zakupiłem niekompletny, z serwisówki nie mogę się rozczytać. Czy ktoś może orientuje się jak to powinno być poskładane do kupy? Z góry dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 myślę że lepiej będzie jak podniesiesz zbiornik i zrobisz zdjęcie gaźników, a my Ci "palcem" pokażemy jak i gdzie, bo pewnie odpowiedź przewody paliwowe na rurki w gaźniku Cię nie satysfakcjonuje? :icon_biggrin: Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek. Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Jutro zapodam zdjęcia z opisem dokładnie o co mi chodzi bo te gaźniki mogą być troszkę inne niż powinny być. Nie wiem czy różnią się montowane do silników PC 12 od PC 13 Witam Zdjęcie gaźników http://www.fotoo.pl/zdjecia/files/2010-02/30a586ed.jpg Jakie ma zadanie ta puszka http://www.fotoo.pl/zdjecia/files/2010-02/c2bbe92c.jpg jeden przewód podpięty jest pod głowicą drugi jako spustowy a trzeci wychodzi pod zbiornik i nie wiem gdzie powinien być wpięty. Podpowiedzi mile widziane pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 domyślam się tylko że ta puszka która jest na zdjęciu to nie jest element układu paliwowego, ale jakby to nazwać układu chroniącego środowski, prawdopodbnie jest to pojemnik na szkodliwe opary i skropliny. Czy twój motocykl jest z rynku amerykańskiego? Czy masz pod zbiornikiem wolne rurki, oprócz kranika oczywiscie, tzw rurki od przelewu? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWIT Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Zasilanie gazników w paliwo podpinasz w miedziany kruciec ze zdjecia gazników. Reszte rurek które wychodza z gazników to odpowietrzenie komór pływakowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek. Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Motor jest sprowadzony z Niemiec wcześniejszej jego historii nie znam. Zbiornik paliwa jest od innego moto i jest w nim kruciec do przelewu. Jeżeli te dwie rurki łączące gaźniki to odpowietrzenie komór to pewnie po spięciu trujnikiem należało by wpiąć do tej puszki, tylko pytanie czy te gaźniki nie mają przelewu i powrót do zbiornika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 nie, ten motocykl nie ma powrotu paliwa do zbiornika, takie rzeczy to dopiero we wtryskowcach. Pokaż zakończenia tych rurek, prawdopodobnie one nie będą nigdzie podłączone. Jeśli motocykl jest z rynku amerykańskiego to ma zegary w milach, ale jeśli zbiornik nie jest oryginalny to zegary też mogą być wymienione. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek. Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Spróbuje to podpiąć tak przewód z tej puszki prawdopodobnie powinien być podpięty do obudowy filtra powietrza, zasilanie do miedzianych króćców a to odpowietrzenie jak podepne do powrotu paliwa do zbiornika to w niczym nie będzie przeszkadzało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 przelew ze zbiornika powinien być wyporwadzony wolno -"na ziemię" On nie jest po to by paliwo do niego wracało tylko po to by ulatywało i odpowietrzało zbiornik równocześnie. przelew z gaźników rónież powinien być wyprowadzony wolno, on nie jest po to by nadmiar paliwa wracał do zbiornika, a po to by odpowietrzać komorę pływakówą. Nie łącz ich ze sobą. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.