Skocz do zawartości

błąd C29 w GSXR K2


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jest problem ,związany z wyświetlaniem błędu FI C29

 

Wiem że dotyczy on czujnika drugiej przepustnicy i został on wymieniony na nowkę sztukę

podmieniany był również sam moduł ECU i nadal jest to sam

 

Instalacja też była sprawdzana!!

 

Pytanie czy moduł zarządzajacy przepustnicami ,który znajduje sie z lewej strony zadupka może mieć wpływ że występuje ta usterka,problem w tym że jakby był uwalony to powinien się wyświetlać błąd C30

 

Aha i jeszcze jedno w tryb serwisowy wchodziłem i kreseczka ,która jest przy C- ma dużą zwłokę przy odkręcaniu manetki co skutkuje że miedzy 3a 4 tyś nie ciągnie,samo wyjęcie tego modułu też nie pomaga tylko dziwne że moto jak chodziło tak chodzi czy ten moduł jest czy go nie ma !!<chore>

 

Może ma ktoś z forumowiczow jakąs wiedzę w tym konkretnym zagadnieniu

 

Dzięki i pozdro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Instalacja była sprawdzana"

 

Czyli wszystkie napięcia i oporności są zgodne z serwisówką? (położenie STP prawidłowe)

Tak STC może być padnięty.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...