gulekGSXR Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam jest problem ,związany z wyświetlaniem błędu FI C29 Wiem że dotyczy on czujnika drugiej przepustnicy i został on wymieniony na nowkę sztukę podmieniany był również sam moduł ECU i nadal jest to sam Instalacja też była sprawdzana!! Pytanie czy moduł zarządzajacy przepustnicami ,który znajduje sie z lewej strony zadupka może mieć wpływ że występuje ta usterka,problem w tym że jakby był uwalony to powinien się wyświetlać błąd C30 Aha i jeszcze jedno w tryb serwisowy wchodziłem i kreseczka ,która jest przy C- ma dużą zwłokę przy odkręcaniu manetki co skutkuje że miedzy 3a 4 tyś nie ciągnie,samo wyjęcie tego modułu też nie pomaga tylko dziwne że moto jak chodziło tak chodzi czy ten moduł jest czy go nie ma !!<chore> Może ma ktoś z forumowiczow jakąs wiedzę w tym konkretnym zagadnieniu Dzięki i pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 "Instalacja była sprawdzana" Czyli wszystkie napięcia i oporności są zgodne z serwisówką? (położenie STP prawidłowe) Tak STC może być padnięty. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gulekGSXR Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 tak położenie STP jest prawidłowe oporności były mierzone.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.