cebulasXT Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 hejka, mam takie pytanie czy w suzuki bandit istnieje taka mozliwosc zmiany tradycyjnej kierownicy ktora jest w jednej czesci na taka w dwoch czesciach mocowaną do lag jak w sportowych motocklach np. jak ta http://moto.allegro.pl/item859668089_kiero...gsxr_k1_k2.html chodzi mi o zdemontowanie tradycyjnej, wysunięcie lag troche ponad półke i przymocowanie do tych wysunietych lag kierownicy albo przymocowanie pod półką bez wysuwania lag. czy ktokolwiek probował takiej przeróbki w jakim kolwiek motocyklu ktory fabrycznie ma montowana kierownice w jednej czesci jak np suzuki bandit albo kawasaki zr7??? jak to sie sprawdza podczas jazdy? zauwazylem ze podobnie jest w suzuki sv, to znaczy w modelu z owiewkami jest mocowana podwójna kierownica do lag, a w nakedzie jest tradycyjna w jednej czesci mocowana do półki. podobnie jest w suzuki gs 500 to znaczy jest podwójna mocowana do lag pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 a powiedz mi tylko, po co? Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 zazwyczaj ludzie robią inaczej, w przypadku gdy chcesz sporta używać turystycznie i nieco poprawić komfort to zmieniasz orginalne clip-on`y (chyba tak to sie pisze) na klasyczną kierę, montując wcześniej mocowanie w górną półkę. Zobacz, że nawet w streetach masz często dołożony ster typu cross/enduro. Osobiście nie widze sensu i potrzeby, chyba jedynie upodobania estetyczne Tobą kierują w tym momencie. Jak chcesz to próbuj ale szkoda jak wywalisz kase w błoto. Pa ! Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Może się okazać , że nie wsuniesz lag nawet o 5 mm - bo już uszczelniacze będą uderzać w dolną półkę w czasie maksymalnego ugięcia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.