Mariuszswitala Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Witam, moje pytanie jest odnośnie różnic w motocyklu suzuki volusia 800, a suzuki boulevard 800 na USA czym te motocykle się różnią. Czyżby to była tylko inna nazwa w zależności gdzie motocykl jest sprzedawant czy europa czy USA czy jednak są jakieś inne istotne różnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuTo Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 różnic w motocyklu suzuki volusia 800, a suzuki boulevard 800 na USA czym te motocykle się różnią. Różnic praktycznie nie ma. Boulevard i viola to praktycznie te same motocykle. Jeden jest z rynku Us, drugi EU. Zauważalne róznice, to zegar wyskalowany w mph, boczne odblaski, inna lampa (znaczy się inaczej swieci) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 No i brak włącznika świateł głównych.We wszystkich wersjach z USA światła włączają się automatycznie. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariuszswitala Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 To co ja zauważyłem to troszeczkę inne kierunlowskazy, w liczniku w wersji USA jest kontrolka rezerwy paliwa, wersje europejskie mają wskaźnik rezerwy paliwa dodatkowo pod licznikiem przegiegu bardziej dokładny który pokazuje pełen zakres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho800 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 No i jeszcze kierowca ma podesty pod nogi ,głośniejsze oryginalne wydechy od europejskich,brak sondy na tłumikach co jest przydatne przy wymianie na tunningowe wydechy,inny roztaw mocowań do lightbarów co miałem troche zabawy i to na raxie wszystko co mi do głowy przychodzi :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariuszswitala Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Powiedzcie mi jeszcze jak przestawić mile na km, bo ja już nie mam pomysłów wszystkie kombinacje próbowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho800 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 A nie wystarczy tylko zmienic tarcze ? :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 (edytowane) Powiedzcie mi jeszcze jak przestawić mile na km, bo ja już nie mam pomysłów wszystkie kombinacje próbowałem. A po co to zmieniać?W większości przypadków się nie da.Po za tym zmienisz tylko licznik przebiegu,bo szybkościomierz ma większe cyfry w milach.Po jednym sezonie do wszystkiego się przyzwyczaisz i nie będzie to robiło większej różnicy jaki jest licznik.Jedynym sensownym wyjściem jest zakup licznika w wersji europejskiej. Edytowane 18 Grudnia 2009 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariuszswitala Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Właśnie nie chodzi mi o skalę prędkościomierza bo z tym nie ma problemu jest w milach i kilometrach, natomiast problem jest ze wskazaniami cyfrowego przebiegu kilometrów który wskazuje w milach, może ktoś już to przestawiał na kilometry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damikss Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 z tego co sie orientowalelem niestety nie ma mozliwosci zmaniany mil na km a szkoda,jeszcze jest inna dzwignia sprzegla w c-50 i vl na europe. czy gmole z VL beda pasowac do c-50 czy rama nie ulegla zmianie? Cytuj Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariuszswitala Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 ja kupiłem do vl800 i pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho800 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 W moim przypadku musiałem troche przepiłowac otwory z dolnego mocowania bo ocierał się o błotnik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariuszswitala Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Macie może pozakładane piórniki w waszych moto, ja założyłem fadny duży piórnik pod przednią lampę wracając z trasy gdy myłem moto patrzę cały przedni błotnik porysowany od mocowań zamka piórnika i skóry z której jest wykonany, moto jest okropnię miękkie oczywiście olej w lagach i uszczelniacze wymienione, nawet mniejszy piórnik także nie pomoże za mała przerwa jest pomiędzy przednią lampą, a przednik błotnikiem. Na błotnik wyciąłem i przymocowałem filc taki jak pod krzesła w miejscu ocierania się piórnika o błotnik i na ten filc przymocowałem skórę. Fajnie to wyglądało początkowo ale po sezonie i ta skóra jest wytarta z piórnika. Jak wy rozwiązaliście ten problem. Bo nie wiem co tam przymocować do tego błotnika aby to było w miarę trwałe i ładnie wyglądało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damikss Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Z przodu jest chlodnica , poza tym nie bardzo jest za co zawiesic piornik,to mam go z tyl na bagazniku .Widzialem tez na kierownicy z przodu.nic sie nie rysuje,nie zaslepia chlodnicy . Cytuj Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariuszswitala Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Ja paski przełożyłem przez to duraluminium do którego jest przykręcona lampa i z mocowaniem nie było problemu natomiast piórnik zasłania mi mocowanie ligchtbarów bo niestety jak juz wspomniano oryginalne ligchtbary z VL 800 nie pasują do boulevard jest inna różnica w odległościach ligchtbarów względem lampy ja te uchwyty obciołem i wspawałem płaskownik nawiertałem dziury i wszystko pasuje:) ale niestety jakoś ten płaskownik choć nie jest duży trzeba zakryć dlatego muszę mieć piórnik w tym miejscu. Doradzcie co dać na ten błotnik aby ładnie to wyglądało i piórnik mi tego nie wytarł zbyt szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.