Skocz do zawartości

Nareszcie na Forum / Moja MZ (tuning / zdjecia)


ibol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Zaczne od tego, ze dopiero wczoraj udalo mi sie odnalezc to forum pod tym adresem.

Nie wiem co sie dzialo ale przez dluzszy czas bylem bardzo zmartwiony faktem, ze adres pod ktorym odwiedzalem to miejsce przestal istniec (http://forum.motocyklistow.swiata.pl). Bardzo sie zmartwilem tym faktem, jednak dopiero wczoraj udalo mi sie odnalezc nowy ... nie rozniacy sie moze zbytnio adres tej grupy.

Szczerze mowiac nie wiem czy to ja cos robilem zle, czy faktycznie cos sie zmienilo, jednak ciesze sie, ze juz sie dobilem w to wspanialem miejsce.

 

Odnosnie tematu - chcialbym sie pochwalic zmianami, ktore wprowadzilem w swojej MZ.

 

Mysle, ze wystarcza zdjecia, ktore wczoraj zrobilem :):

 

http://www.toya.net.pl/~jwb/mojamz/index.html

 

Bez wzgledu na negatywne opinie z grupy Riders.pl, odnosnie jakiegokolwiek tuningu wizualnego MZ ja jestem bardzo zadowolony i dumny ze swojej pracy (a nie powiem - troche sie napracowalem).

 

Teraz oprocz paru pie**ol (w tym: uszczelnienie pompki hamulca tarczowego / montaz, montaz tylnich kierunkow, mocowanie tlumika sportowego i pare malutkich poprawek) wszystko jest juz gotowe.

 

Lakier kladl moj znajomy lakiernik, ja tylko przygotowalem wszytkie blachy.

 

Oprocz owiewki, swiatel przednich, zadupnika, podniesionego tylu (tylko lekko wygieta rama pod siedzeniem), boczkow od MZ 251 (obawiam sie, ze lewy boczek mam od 150 ... ale taki mi sprzedano a przed montazem nie mialem zielonego pojecia, ze jest troche mniejszy ... ale nie wyglada zle) i bezpiecznikow wsowkowych nie rozni sie zbytnio od oryginalu :D

 

Na zdjeciach jest zamontowany raz tlumik sportowy a raz standartowy.

Poki co bede jezdzil ze standartowym, poniewaz nie lubie halasu i poki nie mam prawka tym bardziej nie jest on wskazany (nie chce przeszkadzac ludziom). Nie mniej jednak motocykl z tym tlumikiem duzo bardziej mi sie podoba. Jak juz bedzie po przegladzie a ja bede mial prawko zamontuje ten glosniejszy, poniewaz faktycznie wydaje mi sie, ze ma to swoje znaczenie w bezpieczenstwie jazdy (a szczegolnie po miescie).

 

Tym postem rozpoczne na nowo moj udzial w zyciu tego forum.

 

Do przeczytania!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, łanie ładnie.....Mi jak najbardziej sie podoba gratuluje pomysłu :D Fajnie sie prezentuje z przodu gdy widać cała owiewke!!! A właśnie czy to czasme nie owiewka od..... :roll: No właśnie od czego ta owiewka...Jeśli można widzieć ja nie chcesz to nie odpowiadaj :D w końcu to ty wpadłeś na zadaptowanie tej owieki do MZ

 

Pozdrawiam

 

P.S Jak dla mnie to zastanowiłbym sie jeszcze na kierunkami, bo te okrągłe sorki że tak pisze ale szpecą troche cała sylwetke motocykla...Ale to może tylko takie moje widzimisie :mrgreen: Ale ogólnie GIT :) :D Gościu z mojej miejscowości..nawet znam go z widzenia tez miał extra MZ tylko nie wiem czy to była 250 czy 251 bo była totalnie stuningowana miał ..orginalne pozstało rama silnik i koła no i może kierownica:) bak miął od jakeigoś japońca , no i zajebiste 2 kuminy..spoko to wyglądało ale niestety ją sprzedał, było kiedyś w ŚM ogłoszenie a teraz ma YAMAHE FZ750 o ile jej już nie sprzedał bo doszły mnie słuchy że ma charpke na coś wiekszego:)

 

Hubert:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie czy to czasme nie owiewka od..... :roll: No właśnie od czego ta owiewka...

 

ech ... sam chetnie bym sie dowiedzial od jakiego moto jest ta owiewka ...

Kupilem ja w Berlinie na flohtmarku (czesto mam okazje tam jezdzic) i miala male pekniecie w jednym miejscu.

Oprocz tego turas ktory ja sprzedawal chcial mi jeszcze wciznac sporo innych czesci wmawiajac ze na pewno tego potrzebuje :D (wyjal chyba pol silnika)

 

P.S Jak dla mnie to zastanowiłbym sie jeszcze na kierunkami' date=' bo te okrągłe sorki że tak pisze ale szpecą troche cała sylwetke motocykla...Ale to może tylko takie moje widzimisie :mrgreen: Ale ogólnie GIT :) :D

[/quote']

 

Tez tak uwazam, ale poki co nie mam nic innego na oku a na szczescie nie jest problemem je wymienic.

 

CU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój qmpel ma fajne kierunki u swojej MZ tylko obawiam się u twojej by były troche za małe w stosunku do owiewki ale sam osądź...A co do ceny to nie jestem pewien ale chyba 20 zł za sztuke jakoś tak....

 

Obawiam sie, ze dla mnie troszke za male. ... a chociaz dobrze je widac w dzialaniu?

Tak to pasuja do jego MZ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no fajna mz-ka. Fajnie wyglądają dwie tarcze z przodu. Obie sa od MZ :?:

 

Tak, obydwie od MZ, jednak to nie moj patent - taka kupilem a teraz uznalem ze faktycznie lepiej jej z dwoma tarczami ... no i bardziej dociaza przod :)

(pomysly z hamulcem na 2 tarcze uwazam za bezsensowne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to owiewka od tureckiej ety wkoncu tam sie produkuje ety silnik ddrowski a nadwozie calkowicie zmienione

 

Coz, musze zaznaczyc co wazne - mocowanie tej owiewki musialem gruntownie przerabiac i teraz jest ona mocowana do jednej z lag a standadowo byla po srodku. Roznica taka, ze teraz jest ruchoma (co osobiscie bardziej mi pasuje, bo lubie jak swiatla swieca tam gdzie jade) a przedtem nie byla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna przeróbka, ta owiewka aż pasuje do Twojej etki, no i te dwa światełka.. miodzio :mrgreen:

Tylko nie podoba mi się ta druga tarcza.. no chyba że spełniała by swój użytek, a tak to sie nadarmo kręci.. ale to tylko moje zdanie, ale ogólnie świetna robota, mam jeszcze pytanie co na takie przeróbki mówi diagnosta podczas badania, bo będe u siebie zmieniał lampe z tyłu na dwa mniejsze światełka, i mam pytanie czy to przejdzie czy nie bardzo? Zawsze moge zamontować po badaniu :) , ale pytam z ciekawości

 

 

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!!

 

Dlłamnie wypas Etka Naprawde dopracowana!!! Owiewka....hmm moim zdaniem Pieknie pasuje do MZ Nie tak jak te ekhm ,,Tigery,, :) Które Odwrotnie........psuja wyglad!!!! A Co do tarczy drugiej........Malo osób tak robi no ale przydaje sie!!!!! Dociaza przód Który w ETce jest jak zapewne wiadomo bardzo lekki!!!

 

Ps. Niedawno obilo mi sie o uszy ze Etka przy predkosci 90km ma Zaledwie 3 kilosy na prodzie!!!!! (nie wiem czy to prawda) :?

 

Pozdrawiam!!!

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...