Skocz do zawartości

tylni hamulec gsxr


luki010483
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam pytanko mam problem z tylnim hamulcem przy gsxr 2001 czasami pedał hamulca jest głęboki a czasami bieże na dotyk z reguły jest tak że na początku jest dobrze ale po pewnym czasie lubi zrobić niespodziankie i wpasić głębiej czacami dużo głębiej do tego stopnia że chamulce stajo sie słabsze i mam pytanko czy to jest wina pompy czy płynu robił mni tak wczesiniej więc zmieniłem płyn na dot4 tak jak jest przewidziane z tym że kupiony na stacji paliw nie jakisi do moto tylko standardowy i nadal jest to samo w przodzie też go wymieniłem przy okazji i przud chodzi na tym płynie więc opstawiam na pompe ale chciałem sie zapytać czy może być inna przyczyna dodam jeszcze że nie wyczuwałem żadnych wypaczeń tarczy podczas chamowania gdy sie rozgrzała pedał nie drży więc tarcza chiba jest prosta

Edytowane przez luki010483
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn jest taki jak trzeba.Jeali nie masz przewodu w oplocie sprawdź czy nie puchnie.

Zasadnicze pytanie czy po wymianie płynu odpowietrzyłeś pompę a potem zacisk w prawidłowy sposób.

Bo jak narazie zalatuje to zapowietrzeniem.

Jeśli przewód nie puchnie a układ jest prawidłowo odpowietrzony to może być wina pompy.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje za podpowiedzi ale odpowietrzałem cały układ tak tył jak i przód po wymianie płynu na przewody też zwruciłem uwage nie puchnie wiadomo czuć w nim cisinienie ale nie puchnie dlatego obstawiam pompe a ma wpływ regulacja wysokosici stopki hamulcabo regulacja jest na tym popychaczu od pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że ma.

Jeśli cos przestawiłeś to mogła nastąpic sytuacja w której tłok pompy nie wysuwa się do końca a więc pozostaje ciśnienie w układzie.Lecz objawiałoby się to tym, że klocki by trzymały tarczę.

Ale sprawdź to.

Zawsze musi pozostać minimalny ale luz między dźwignią hamulca a tłokiem.

A ogólnie pompa to nic skomplikowanego.Zapewne zeger i można wszystko wyjąć i sprawdzić czy któryś z oringów nie jest pękniety.

Jeśli to typowe oringi to można wymienić.

A jak nie to druga pompa.

Edytowane przez monter75

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki pewnie zostanie mni rozebranie pompy bo tłoczek cofa sie do konica na to też zwruciłem uwage własinie obawiam sie że jak rozbiore to pompe to w tym stanie jej nie złoże a jak nie będzie częsici to pozostanie zakup drugjej a hamulec musze mnieć sprawny i precyzyjny bo bardzo przyda sie do latania na gumnie w nowym sezonie :biggrin: tam niema mniejsca na psikusy ze strony maszyny a tym bardziej hamulec bo wtedy łatwo znalesić sie na plecach dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...