Skocz do zawartości

Stuki w głowicy, ubytki oleju


żółf
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Piszę post pod postem, bo po edycji temat nie idzie do góry.

 

Pomiar ciśnienia wykazał 12 i 11,5 bara na garach. Próba olejowa podniosła ciśnienie do 14 bar, ciśnienie utrzymywało się długo (następny pomiar po 15 minutach wykazał znowu 14) Serwisówka 14 bar podaje za wzór.

 

Ściągnąłem głowicę, rozpiąłem zawory. Natomiast jest sporo nagaru na zaworach, co oznaczałoby nieszczelne uszczelniacze zaworowe. Zawory wydechowe nie przylegają idealnie do gniazd, ssące są całkiem ok(błyszczą się krawędzie)

 

Powiedzcie proszę jak sprawdzić luz na prowadnicach? Bo tak na oko, to nie przekracza kilku dziesiądek mm, ruch jest minimalny albo wcale.

 

Natomiast jest sporo nagaru na zaworach, co oznaczałoby nieszczelne uszczelniacze zaworowe.

 

Co do stuków to nadal nie wiem, będę jeszcze badał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...