żółf Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Piszę post pod postem, bo po edycji temat nie idzie do góry. Pomiar ciśnienia wykazał 12 i 11,5 bara na garach. Próba olejowa podniosła ciśnienie do 14 bar, ciśnienie utrzymywało się długo (następny pomiar po 15 minutach wykazał znowu 14) Serwisówka 14 bar podaje za wzór. Ściągnąłem głowicę, rozpiąłem zawory. Natomiast jest sporo nagaru na zaworach, co oznaczałoby nieszczelne uszczelniacze zaworowe. Zawory wydechowe nie przylegają idealnie do gniazd, ssące są całkiem ok(błyszczą się krawędzie) Powiedzcie proszę jak sprawdzić luz na prowadnicach? Bo tak na oko, to nie przekracza kilku dziesiądek mm, ruch jest minimalny albo wcale. Natomiast jest sporo nagaru na zaworach, co oznaczałoby nieszczelne uszczelniacze zaworowe. Co do stuków to nadal nie wiem, będę jeszcze badał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.