salata11one Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Witam. Mam problem z moją Aprilią Mx 50. Jest ona z roku 2002 i posiada silnik minarelli am 6. Otóż wszystko zaczęło się jakies 8 miesięcy temu kiedy zrobiony w apce został szlif cylindra i wstawiony został nowy tłok. Zrobiłem wtedy na dotarciu około 1500 km, ponieważ ciągle puchł mi tłok(chciałem docieranie zakonczyc około 1000 km ale cały czas puchł jak chciałem trochę szybciej jechac). Kiedy oddałem apke do mechanika okazało się, że wszystkie łożyska w silniku mam do wymiany. Po wymianie problem nie minął. Kiedy rozebrałem w domu to cały cylinder był porysowany prawie jak po zatarciu, nie wspominając o tłoku. Okazało się, że szlif był za ciasno spasowany. Teraz kiedy założyłem nowy cylinder i tłok apka w ogóle nie ma siły. Ma problem żeby nawet wkrecic sie na 6000obr, strasznie dymi i pluje olejem. Podobnie było na tamtym cylindrze ale lepiej się wkrecała dopóki nie spuchł tłok. Przejrzałem już wiele for internetowych i nigdzie nie znalazłem rady na moje problemy. Proszę o pomoc.. Z góry dzięki :wink: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2136 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 przeczysc gaznik mieszanke sam robisz czy idzie przez dozownik??filtr powietrza czysciles?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Czy w czasie remontu wymieniałeś simmeringi?? Bo wygląda to na walnięty simmering od strony sprzęgła i zaciąga przez niego olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salata11one Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Dozownik odłączyłem bo mechanik mówił żeby to zrobic. Robie mieszanke 1:50. Gaźnik był czyszczony i regulowany, filtr także czysciłem Simmeringi były wymieniane razem z łożyskami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Dobry mechanik że Ci kazał dozownik odłączyć :D Rysy na cylindrze i puchnący tłok? Po złożeniu musiał zostać przegrzany i bez wymiany się nie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salata11one Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 No przegrzewał się bo właśnie szlif był za ciasno spasowany. No i jak pisałem już to wymieniłem, ale dalej jest lipa. A odłączyc mi kazał bo te dozowniki dobrze działają tylko z poczatku, a potem lubią się psuc. A moje moto ma juz prawie 25 000 przebiegu no i za dużo oleju mi podawał ten dozownik. No i jak sam robię miesznkę zawsze mam pewnosc ze jest oliej itd :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2136 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 moze zobacz czy plywak ci sie nie zawiesil w gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salata11one Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Sprawdzałem.. nie zawiesił się. Jutro pokombinuje z gaźnikiem bo bede miał troche czasu, może to cos da. Spróbuje dac jej mniej paliwa i zobacze jak sie zachowa :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2136 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 (edytowane) moze jescze pokombinuj ze swiecami moze nie ta cieplota.Kumpel mial podobny problem bo na krotkim gwincie siwece mial :D Edytowane 30 Października 2009 przez kam2136 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salata11one Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Hmmm... Świece mam dobraną jak z serwisówki do tego modelu wiec raczej nie to. Przerwe też ustawioną jak w serwisówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 No przegrzewał się bo właśnie szlif był za ciasno spasowany. No i jak pisałem już to wymieniłem, ale dalej jest lipa. A odłączyc mi kazał bo te dozowniki dobrze działają tylko z poczatku, a potem lubią się psuc. A moje moto ma juz prawie 25 000 przebiegu no i za dużo oleju mi podawał ten dozownik. No i jak sam robię miesznkę zawsze mam pewnosc ze jest oliej itd :bigrazz: A w jaki sposób odłączyłeś ten dozownik? Może dalej podaje minimalną dawkę oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salata11one Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Spuściłem cały olej ze zbiorniczka, odłaczyłem przewód, który podaje olej do pompki i przewód, który podaje olej z pompki do gaźnika. Więc nie ma mozliwości żeby coś podawał. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Mechanik dobry to składał? Jest możliwość że źle zamontował simera? Istnieje też możliwość że uszkodzeniu uległ zapłon. Sprawdź moduł i impulsator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salata11one Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 No moim zdaniem najlepszy mechanik jakiego znam. Sprawdzony... robił wielu znajomym i nikt nie narzeka, wrecz sobie chwalą. Zapłon... hmmmm.. musze to sprawdzic choc mechanik to wykluczył jak nie dawno z nim gadałem. Mówił, żeby pobawic się z gaźnikiem i chyba w ten weekend to zrobie. Jak to nic nie da to pomysli sie o zapłonie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Sprawdź czy nie ubywa ci oleju ze skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.