Spidi600 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Witam- no, wiec problem jest taki gdy kilkakrotnie szarpne sprzeglem (spalenie guny,próba podniesienia kola) to klamka robi sie miekka i niestawia oporu-sprzeglo ginie,ale gdy przejade ok 2 km wszystko wraca do normy.Oczywiscie sprzeglo-tarcze(ebc),przekladki i sprezyny zmienione 400 km temu.Na starym sprzegle tego nie bylo.Sprzeglo regulowalem- bez zmian.Gdzie moze byc problem :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kargulvmax Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 witam kiedyś miałem podobnie ,pęknieta była delikatnie manszeta w pompie sprzegła.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 CBR ma sprzęgło na cięgno Bowdena a nie sterowane hydrauliczne. Co masz na myśli pisząc "sprzęgło ginie"? Napęd jest włączony czy rozłączony? Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi600 Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 CBR ma sprzęgło na cięgno Bowdena a nie sterowane hydrauliczne. Co masz na myśli pisząc "sprzęgło ginie"? Napęd jest włączony czy rozłączony? Poprostu po kilku tzw strzalach ze sprzegla klamka nie stawia oporu mnie tez to dziwi.W tygodniu rozbiore je i moze sie cos wyjasni :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.