moto_bandyta Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Witam, Otóż tydzien temu przy zimnym silniku zacząłem slyszec stukot z silnika. Zadzwonilem dzis do serwisu i mi powiedzieli ze to zawory do regulacji. Robi sie ja po 24k km a ja juz nabilem 25,5k km. Do rzeczy Czy ktoś z was moze polecic serwis w łodzi, ktory bedzie umial cos takiego zrobic? W tym motocyklu nawet wymiana swiec to operacja na pol dnia dla wprawnego mechanika. Czy moze ktos z was podejmował sie takiego przedsiewziecia sam? Czy mozna to zrobic samemu w garazu z zestawem standardowych kluczy(posiadajac plytki)? Dzieki za porady. Cena tej uslugi w liberty motors to 500 netto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Może zawory ale niekoniecznie??? Potrzebujesz przede wszystkim szczelinomierz, ale nie taki samochodowy tylko z podziałką co 0.01, klucz dynamometryczny 6-48 Nm i serwisówkę. Przydały by się też nowe o-ringi pod pokrywę wałków rozrządu 'patrz serwisówka'. Sprawa komplikuje się kiedy przychodzi do wyboru odpowiednich płytek. Czasami wystarczy pozamieniać je miejscami. Tak w skrócie Jak do tej pory nie grzebałeś za dużo w swojej cbr to lepiej oddaj ją mechanikowi. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.