Skocz do zawartości

600 rr vs 1000 rr


Rekomendowane odpowiedzi

Tu masz stronkę znajomego http://www.fireblade.pl/

 

Ma CBR 1000 RR możesz do niego zagadać to powie Ci co i jak.

 

Dzięki, dzięki. Przed wczoraj pytałem własnie :biggrin:

 

PS. Czekam na opinie usero 600 rr 07-08.

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że swoją 600rr PC37 kupiłem przy stanie licznika 3,800 km,teraz jest 61000 km i poza zwykłymi wymianami i regulacjami eksploatacyjnymi nic nie padło i nie kwitłem w trasie czekając na pomoc.Miałem dzwona z osobówką,ale poszły tylko stelaż,czacha , lampy i szybka/jak bym się nie połamał to od biedy mógłbym jechać dalej/ :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim zależy mi na porecznosci w winklach. Jeśli chodzi o klasie 1000 to na moje oko wyróżnia ją moment i moc. Ktorej i tak w zyciu nie wykorzystam, ba nawet 600 nie wykorzystam. Sprint po prostej nie bardzo mnie interesuje.

 

No to co napisałeś dyskwalifikuje w ogóle wymienione motocykle.

 

Jak nie umiesz wykorzystywać potencjału tych motocykli to po co w ogóle chcesz kupić takie moto?

 

CBR 1000 i 600rr są równie znakomite,osiągi mają porównywalne/nie ma przepaści/600 bardziej narowista przy pałowaniu,no i trzeba mocno kręcić w obroty,moto nie do zajechania.

 

Wierz mi, że przepaść jest ogromna już nawet przy mojej w sumie już leciwej 954. Od 100 km/h 600RR zostaje z tyłu, że wstyd. Niestety, ale taka prawda. Nawet ze starym Gixerem K2 K3 ma problemy. Sprawdzone.

 

Ogólnie jak miałbym kupić jakąś 600 to na pewno nie byłaby to 600RR.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to co napisałeś dyskwalifikuje w ogóle wymienione motocykle.

 

Jak nie umiesz wykorzystywać potencjału tych motocykli to po co w ogóle chcesz kupić takie moto?

Wierz mi, że przepaść jest ogromna już nawet przy mojej w sumie już leciwej 954. Od 100 km/h 600RR zostaje z tyłu, że wstyd. Niestety, ale taka prawda. Nawet ze starym Gixerem K2 K3 ma problemy. Sprawdzone.

 

Ogólnie jak miałbym kupić jakąś 600 to na pewno nie byłaby to 600RR.

 

Kawa 636 za to daje rade :buttrock:

 

To jest dopiero dzik :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najmniej bezstresowo gania się litrem. A jak się ktoś boi, to można mniej gazu odkręcać.

 

Również jestem za litrem :lalag:

 

 

 

Aczkolwiek Vector słusznie zauważył

Jak nie umiesz wykorzystywać potencjału tych motocykli to po co w ogóle chcesz kupić takie moto?

 

Czekamy na odpowiedź dlaczego chcesz mieć sprzęta, którego i tak nie ogarniasz?

 

Nie wiesz, że to jest bardzo niebezpieczne?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze trochę poczytam i dam ogłoszenie o sprzedaży rr :icon_mrgreen:

 

Teraz poważnie.

 

Na trasie, w codziennej ekspolatacji te różnice zanikają. Latamy z reguły 2x1000 2x600, bądź inne kombinacje, jeśli 1000 prowadzą nawet nie bacząc na to co dzieje się z tyłu, zawsze w lusterku widzę zielone ch*jstwo :biggrin: A za zielonym ch*jstwem leciwa 10 letnia R6 - dla mnie swoją drogą motocykl fenomen legenda, nawet stary pierwszy model dotrzymuje kroku dużo nowszym i mocniejszym konstrukcjom.

 

No chyba, że ktoś chce mieć satysfakcję, że łoi tyłki 600 o parę km/h to musi kupić 1000...

 

Co kto lubi, mnie charakterystyka silnika 600 po prostu nie odpowiada. W codziennej eksploatacji różnice są niewielkie.

 

PS. No ku*wa coraz bardziej jara mnie SP :icon_twisted:

Edytowane przez Vector
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bóg zapłać Vector za pociechę,ale i tak na wiosnę/jak będzie kasa, biorę nową /roczną/1000rr,to już dawno zaplanowane.600rr już podemną swoje przejechała i będę ją przerabiał na custom :flesje:

Hunter 600rr i1000rr to te same gabaryty :icon_mrgreen:

Edytowane przez wojtek-rr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...