jawor_89 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Witam. Zastanawiam się nad kupnem owych modeli :icon_biggrin: Proszę użytkowników tych motocykli lub osób które miały podobny dylemat co ja o szczerą pomoc :smile: Czy Zx 6 produkowane od 2000 r posiadały już wtrysk? Interesuje mnie spalanie owych motocykli ? Z góry dziękuję za pomoc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Z tego co wiem to wszystkie ZX-6R od początku produkcji czyli 1995-2002 były na gaźnikach dopiero od 2002, 636 dostała wtrysk. Ale niech bardziej wprawieni we fachu to potwierdzą. Ja też szukam ZX-6R co do R6 to narazie mi fundusze nie pozwalają. a Co do wygody to nie powiem bo nie wiem. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 latałem na obydwu (chociaż może inaczej -kawą tylko kilka km) a R6 mam (1999), moje odczucia: dla mnie R6 wygodniejsza (wysokośc siodła) (mam tylko 170cm wzrostu) trasa ok 500km dziennie nie zniszczyła mnie wiec chyba R6 nie jest aż tak nie wygodna jak sie rozpisują niektórzy, co do spalania - ile wlejesz tyle weźmie, znam ludzi z R6 z pierwszej serii że ich spalanie waha się ok 7 l/100km, mi pali tyle w trasie ale to juz typ kierowcy o tym decyduje -krece ją tak by mieś naprawde dobre przyspieszenia (może nie do odcinki ale im wyżej tym lepiej-bez zarzynania), skrzynia działa dobrze-poprzedni właściciel też o nią dbał. model oczywiście na gaźnikach (wtrysk od 2003roku) w kawie od 2002r pozdr ps a ile masz funduszy?? to może bym Ci i swoją sprzedał?? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 (edytowane) Widze Medyk że mamy ten sam problem :D Ja też tyle wzrostu i na oględzinach jednej ZX-6R sie przejechałem, jeszcze sobie wziałem buty na niskim obcasie, to powiem Ci że na tej Ninjy obydwoma nogami podpierając sie, dałem rade ale sie czułem jak panienka w butach na obcasach. :D Co do pozycji na ZX-6R nie mam takich odczuc bo nie nawinąłem nią dużo ale pierwsze uczucie to że leże, podobno R6 jest jeszcze mniej wygodniejsza, no ale Medyk jak widać nie narzeka. Mi też taka pozycja odpowiada, ale jak byłem z kolega on jak siadł na to jeździ CB 500 to mowi że nie bedzie to wygodne. Ale Medyk dobrze być "małym" :flesje: pozdro Edytowane 16 Sierpnia 2009 przez gizmucik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 (edytowane) Widze Medyk że mamy ten sam problem :D Ja też tyle wzrostu i na oględzinach jednej ZX-6R sie przejechałem, jeszcze sobie wziałem buty na niskim obcasie, to powiem Ci że na tej Ninjy obydwoma nogami podpierając sie, dałem rade ale sie czułem jak panienka w butach na obcasach. :D Co do pozycji na ZX-6R nie mam takich odczuc bo nie nawinąłem nią dużo ale pierwsze uczucie to że leże, podobno R6 jest jeszcze mniej wygodniejsza, no ale Medyk jak widać nie narzeka. Mi też taka pozycja odpowiada, ale jak byłem z kolega on jak siadł na to jeździ CB 500 to mowi że nie bedzie to wygodne. Ale Medyk dobrze być "małym" :flesje: pozdro spoko, stałem w kolejce 2 razy po rozum ale ani razu po wzrost.... niedawno trafiło mi się że maiłem okazje kawą z 2004 roku myknąć - pierwsze wrażenie - kiera dużo dalej i musiałem sie niemalże położyć poz Edytowane 18 Sierpnia 2009 przez medyk88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.