Soku11 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Samo badanie kompresji określi tylko, czy nie masz nieszczelności w komorze spalania. Większość przypadków braku szczelności wynika właśnie z uszkodzenia pierścieni. Wszystko się okazuje po rozłożeniu silnika. Świeca po pracy powinna mieć kolor kawy z mlekiem. Jeśli kolor odbiega od normy, należy poprawić ustawienia gaźnika. Nawet jeśli już wydaje się wszystko ok sprawdziłbym kompresję. W dobrym warsztacie powinni ci to zrobić za darmo (włożenie przyrządu na miejsce świecy i kopnięcie kick-startera lub przekręcenie rozrusznikiem). Roboty z tym jest naprawdę mało, a potrafi wskazać zużycie silnika i uchronić przed dodatkowymi kosztami (nie ma kompresji -> pierścień puścił -> dalsza jazda - np. rysowanie po cylindrze). Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 ok tak zrobie, a do gaźnika co powinno byc podłączone bo u mnie jest tylko podłączony filtr powietrza z drugiej strony do silnika jedna rurka z olejem. i 2 linki jedna od gazu i jeszcze jakas jedna a aaa i jeszcze jest podlaczona jedna rurka która nigdzie nie idzie czy to jest wszystko ? zrobie tak jak napisałeś ale jeśli to nic nie da to co bedzie trzeba zrobić następnie ?? i jak te śróbki powinny byc wykrecone ta ze sprezynka okolo 2,5 obrotu a ta 2 mniejsza 2 obroty? Dzieki za odp.... . Qrva, zanim rozbierzesz go na kawałki sprawdź najpierw iskrę na świecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.