Koyot_ Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 (edytowane) Witajcie ponownie, niestety będę męczył trochę forum, bo wybór ciężki, kasy niewiele i nie odzyskam jej jak zakup będzie kiepski ;) Wcześniej pytałem o kawasaki ltd 440, jednak porzuciłem, bo za dużo zachodu z rejestracją w Polsce motocykla w tej cenie. Teraz mam na oku http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1462527. I wszystko pięknie ładnie na zdjęciach, ale po zajechaniu do komisu z kumplem ukazało się parę grzechów - opony mają 8 lat, uszczelniacze amortyzatorów przednich już zaczynają lekko przepuszczać. Oprócz tego są ewidentne ślady szlifu (na szczęście nie na baku) - na klamce hamulca, na gmolu, kolektory wydechowe od dołu są wgniecione (nie pamiętam jak bardzo), kierunkowskazy nie są oryginalne. Przejechane ma 26500 mil, co daje jakieś 50 000km. Kumpel mówi, że ta cena jest zdecydowanie za wysoka jak na ten motocykl i twierdzi, że powyżej 3 tys. nie kupować. Jakie jest Wasze zdanie? Pozdrawiam EDIT: Silnik za to chodzi niemal idealnie, odpala na zimno jak i ciepło, nic nie stuka ani nie puka. Tylko zastanawiam się, czy pogięte kolektory nie będą przyczyną spadku mocy motocykla Edytowane 10 Sierpnia 2009 przez Koyot_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.