Pepesz Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 (edytowane) Dałem rundkę koledze który mi dał kiedyś rundkę :biggrin: No i podczas tego procesu wyfrunęła mu lewa guma (plastik?) biegnąca od czachy do airboxu. Po czym rozjechały ją samochody. Póki co rzadko zaglądam na obroty wyższe niż 9 krpm. Czy jazda bez tego ma jakiś wpływ na charakterystykę silnika/spalanie ? Oprócz zaniknięcia tych mocarnych 4 KM czy tam ile ten srad daje w górnym zakresie obrotów ? PS ile mi zupy zostało jeśli kontrolka rezerwy zaczęła migać ? PS 2 Witam serdecznie :wink: Edytowane 8 Sierpnia 2009 przez Pepesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Srad dziala w zaleznosci od predkosci motocykla a nie od predkosci obrotowej silnika. PS Witamy sie w innym dziale :P PS 2 Witam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.