RobertoR Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam serdecznie, Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem kupna Suzuki DR 350. Lecz wciąż sie waham brakuje mi tzw. kropki nad i. Stąd moje pytanie do użykowników tych maszyn. Czy to dobry wybór dla amatora leśnych dróg ? Powiem więcej mam juz upatrzony egzemplarz to dr 350 z 94 r. zarejestrowana całkowicie sprawna cena 6000 PLN. Czy to dobra cena hmm... bo widze, że ceny są bardzo zróznicowane. Wiem nie rok a stan się liczy. Pordzcie coś mam określoną kwote i chce kupic taki motor by min pojedzić bez kosztownych remontów. Edytowane 3 Sierpnia 2009 przez RobertoR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L0nger Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 (edytowane) Czy to dobry wybór dla amatora leśnych dróg ? Idealny wręcz. Motocykl prosty w konstrukcji, tani w utrzymaniu i niezawodny. Leśne dukty łyka z przyjemnością. Powiem więcej mam juz upatrzony egzemplarz to dr 350 z 94 r. zarejestrowana całkowicie sprawna cena 6000 PLN. Czy to dobra cena hmm... bo widze, że ceny są bardzo zróznicowane. Wiem nie rok a stan się liczy. Pordzcie coś mam określoną kwote i chce kupic taki motor by min pojedzić bez kosztownych remontów. Za rocznik '94 z ceną 6k motocykl powinien być ok. Nie spodziewaj się super zadbanego, ale wymęczony też raczej nie będzie. Szczególnie zwróć uwagę na odgłosy z góry silnika. Lekki szum to normalna sprawa - pracuje łańcuszek i zawory. Ale wszelkie inne dźwięki to objawy w najlepszym przypadku niewyregulowanych zaworów i wyciągniętego łańcuszka, w najgorszym - głowicy do roboty. To najwrażliwsze miejsce deerek. Poza tym dobrze sprawdzić luzy w zawiasie i kołach. Postawić moto na jakiejś skrzynce i poruszać tylnym kołem góra-dół. Jeśli ma wyraźnie odczuwalny luz to kiwaczka do regeneracji. Można z tym jeździć, ja wymieniłem łożyska. Nieuniknione zużycie przy jeździe w terenie. Zobacz czy motocykl za bardzo nie siada - może oznaczać amortyzator do regeneracji. Drki są miękkie ogólnie, ale nieprawidłowości da się poczuć. Silnik powinien łatwo odpalać, zakładam, że to wersja S. No zresztą wszystko tak jak przy normalnych oględzinach. Poza tym, jest już temat o dr 350! Proszę nie robić bałaganu w topicach. Edytowane 3 Sierpnia 2009 przez L0nger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.