Skocz do zawartości

Wilga 50 139QMB ;/ brak mocy :( :(


bartekkumor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam skuter Wilga 50 :( skuter stracil moc przy ruszaniu :(:( potem jest juz dobrze ale zeby ruszyc to praktycznie trzeba sie odepchnac nogami ;/ wczesniej tak nie bylo ;/ co zrobic ?? prosze o szybka odpowiedz :(:(

Edytowane przez jeszua
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam skuter Wilga 50 :( skuter stracil moc przy ruszaniu :(:( potem jest juz dobrze ale zeby ruszyc to praktycznie trzeba sie odepchnac nogami ;/ wczesniej tak nie bylo ;/ co zrobic ?? prosze o szybka odpowiedz :(:(

sorki za czcionke ;p

 

 

 

Witam.A czy nie grzebałeś czasami nic w gaźniku.Bo ja mam podobny problem.Po przekręceniu manetki skuter zaczyna wchodzić na obroty dopiero po jakiś 3-4 sekundach.Tylko,że ja rozkręcałem gaźnik i wypadła jakaś miniaturowa śrubeczka czy coś metalowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz jaki przebieg masz w tym skutrze? I co grzebałeś. Siedzę w chińskich skuterach z powodu pracy, może coś doradzę. Wymiana gaźnika jest bez sensu. Moto wymaga tylko serwisu i regulacji i powinno być OK. Na początek podnieś iglicę o 1 ząbek. Jak nie wiesz co to iglica to ci podpowiem że to taka igła w przepustnicy, ona ma zapinkę i rowki, zapnij jeden rowek niżej i poskładaj do kupy. Przy demontażu zwróć uwagę na stan membrany i kolejność wszystkich elementów aby poskładać tak jak były. A przy zdejmowaniu pokrywki membrany uważaj bo wyskoczy sprężyna. Jeśli to nic nie pomoże to zapodamy kolejne instrukcje.

:biggrin: Pzdr.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz jaki przebieg masz w tym skutrze? I co grzebałeś. Siedzę w chińskich skuterach z powodu pracy, może coś doradzę. Wymiana gaźnika jest bez sensu. Moto wymaga tylko serwisu i regulacji i powinno być OK. Na początek podnieś iglicę o 1 ząbek. Jak nie wiesz co to iglica to ci podpowiem że to taka igła w przepustnicy, ona ma zapinkę i rowki, zapnij jeden rowek niżej i poskładaj do kupy. Przy demontażu zwróć uwagę na stan membrany i kolejność wszystkich elementów aby poskładać tak jak były. A przy zdejmowaniu pokrywki membrany uważaj bo wyskoczy sprężyna. Jeśli to nic nie pomoże to zapodamy kolejne instrukcje.

:biggrin: Pzdr.

 

 

Mój skuter ma przebieg 2000 km.W jakimś poradniku na stronie internetowej ktoś wstawił filmik jak odblokować chińskiego skutera 4T.Było chyba 5 blokad min. zawirowywacz spalin,czujnik prędkości,filtr paliwa i jedną z blokad w gaźniku było odkręcenie złotej śrubki która znajduje się pod czarnym plastikowym dekielkiem.Kiedy rozkręciłem czarny dekielek (nie pamiętam),ale chyba go obróciłem go do góry nogami i wypadła jakaś malutka śrubka albo coś metalowego.Nie znalazłem jej i potem nawet nie grzebałem nic więcej ,tylko wszystko skręciłem jak było. Możliwe ,że zrobiłem coś źle przy składaniu gaźnika do kupy,może membrana.Trochę już nim pojeździłem od czasu zdjęcia tych blokad.Dzisiaj sprawdzę wszystko tak jak opisałeś w swym poście.Dzięki. :notworthy: Pzdr. (Po zdjęciu tych blokad skuter osiąga 80km/h , tylko to ruszanie)

Edytowane przez benhakerleon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...