marchello Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Witam Jaka może być przyczyna że silnik po znacznym nagrzaniu łapie wysokie obroty na biegu jałowym, czyżby niewłaściwa regulacja gaźnika?na zimnym i średnio gąrącym jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterego Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 (edytowane) Tzn. że po nagrzaniu zaczyna łapać "fałszywe powietrze", czyli coś rozszczelnia się pod wpływem temperatury. Najczęściej przyczyną są krućce ssące, lub przekładki izolacyjne pomiędzy nimi a cylindrem. Jeśli to wiekowy motocykl, to może należy wymienić oś przepustnicy w gażniku. Jednak czasem wystarczy tylko sprawdzić czy któraś śruba pomiędzy gaźnikiem a krućcami nie poluzowała się. Edytowane 1 Sierpnia 2009 przez alterego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.