Skocz do zawartości

KTM 520EXC vs 620 SC


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Zastanawiam sie nad zakupem drugiego motocykla, moj wybor padl na KTM SuperMoto :) zanim jednak kupie cokolwiek chcialbym zaczerpnac informacji.

Otoz chcialbym sie dowiedziec jak wyglada sprawa z utrzymaniem takiego motocykla, co ile serwisy (co powinno byc wymieniane i inne takie wazniejsze)...

 

Zastanawiam sie nad dwoma wersjami, KTM 520 EXC oraz 620 (roczniki 2001-2003). Jednak doszly mnie sluchy ze ponoc bardzo czesto trzeba zmieniac olej (niby co 500km), skoro olej to i pewnie filtry...

 

Dlatego bardzo prosilbym o przyblizenie mi jak wyglada sprawa z utrzymaniem takiego moto bo nie wiem czy to prawda...

 

Moto bedzie uzywane z regoly na normalnych drogach, jednak bede posiadal zapas kol z oponami crossowymi na wypady poza miasto (jednak nie jestem zapalonym hardcorowym crosowcem wiec szalec nie bede), po prostu smigac po poligonach i lasach.

 

Niestety nie mialem tez okazji przymierzyc sie do takiego moto, zastanawia mnie czy w ogole bede w stanie na to siąść. Niestety jestem kruchej budowy, waga 65, wzrost 170cm wiec nie wiem czy bede w stanie utrzymac to cos na drodze....

 

 

Aktualnie dosiadam suzuki GSXR 600 K6 z 2006 roku, nie narzekam jednak w przyszlym roku chcialbym zmienic na cos wiekszego i mysle o GSXR 1000 K7/8, jednak jeszcze daleko wiec moze na poczatek przygotuje sie na sezon jesienno-zimowy i bede ujerzdzal KTM-ke...

 

Prosze was drodzy koledzy o jakies rady...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

Zastanawiam sie nad zakupem drugiego motocykla, moj wybor padl na KTM SuperMoto :) zanim jednak kupie cokolwiek chcialbym zaczerpnac informacji.

Otoz chcialbym sie dowiedziec jak wyglada sprawa z utrzymaniem takiego motocykla, co ile serwisy (co powinno byc wymieniane i inne takie wazniejsze)...

 

Zastanawiam sie nad dwoma wersjami, KTM 520 EXC oraz 620 (roczniki 2001-2003). Jednak doszly mnie sluchy ze ponoc bardzo czesto trzeba zmieniac olej (niby co 500km), skoro olej to i pewnie filtry...

 

Dlatego bardzo prosilbym o przyblizenie mi jak wyglada sprawa z utrzymaniem takiego moto bo nie wiem czy to prawda...

 

Moto bedzie uzywane z regoly na normalnych drogach, jednak bede posiadal zapas kol z oponami crossowymi na wypady poza miasto (jednak nie jestem zapalonym hardcorowym crosowcem wiec szalec nie bede), po prostu smigac po poligonach i lasach.

 

Niestety nie mialem tez okazji przymierzyc sie do takiego moto, zastanawia mnie czy w ogole bede w stanie na to siąść. Niestety jestem kruchej budowy, waga 65, wzrost 170cm wiec nie wiem czy bede w stanie utrzymac to cos na drodze....

 

Prosze was drodzy koledzy o jakies rady...

 

Pozdrawiam

Jeżeli martwią Cię koszty utrzymania to bierz LC4 Bo EXC przy kilometrach jakie będziesz nawijał na koła na drogach zniszczy Cię. EXC to myślę fajne supermoto i takie najbardziej zbliżone do tych prawdziwych motocykli tego typu torów wyścigowych.

Co do kosztów utrzymania to LC4 to wieczne silniki nie wymagające częstych regulacji zaworów i wymian oleum. Ale dokładnie co jak i co ile to muszą sie wypowiedzieć użytkownicy.

Mam kumpli co jeżdżą w terenie 520 itp z podobną wagą i wzrostem jak Ty i nie ma z tym większego problemu tym bardziej na ulicy nie będzie problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...