Szpakos Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Witam serdecznie Zastanawiam sie nad zakupem drugiego motocykla, moj wybor padl na KTM SuperMoto :) zanim jednak kupie cokolwiek chcialbym zaczerpnac informacji. Otoz chcialbym sie dowiedziec jak wyglada sprawa z utrzymaniem takiego motocykla, co ile serwisy (co powinno byc wymieniane i inne takie wazniejsze)... Zastanawiam sie nad dwoma wersjami, KTM 520 EXC oraz 620 (roczniki 2001-2003). Jednak doszly mnie sluchy ze ponoc bardzo czesto trzeba zmieniac olej (niby co 500km), skoro olej to i pewnie filtry... Dlatego bardzo prosilbym o przyblizenie mi jak wyglada sprawa z utrzymaniem takiego moto bo nie wiem czy to prawda... Moto bedzie uzywane z regoly na normalnych drogach, jednak bede posiadal zapas kol z oponami crossowymi na wypady poza miasto (jednak nie jestem zapalonym hardcorowym crosowcem wiec szalec nie bede), po prostu smigac po poligonach i lasach. Niestety nie mialem tez okazji przymierzyc sie do takiego moto, zastanawia mnie czy w ogole bede w stanie na to siąść. Niestety jestem kruchej budowy, waga 65, wzrost 170cm wiec nie wiem czy bede w stanie utrzymac to cos na drodze.... Aktualnie dosiadam suzuki GSXR 600 K6 z 2006 roku, nie narzekam jednak w przyszlym roku chcialbym zmienic na cos wiekszego i mysle o GSXR 1000 K7/8, jednak jeszcze daleko wiec moze na poczatek przygotuje sie na sezon jesienno-zimowy i bede ujerzdzal KTM-ke... Prosze was drodzy koledzy o jakies rady... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Witam serdecznie Zastanawiam sie nad zakupem drugiego motocykla, moj wybor padl na KTM SuperMoto :) zanim jednak kupie cokolwiek chcialbym zaczerpnac informacji. Otoz chcialbym sie dowiedziec jak wyglada sprawa z utrzymaniem takiego motocykla, co ile serwisy (co powinno byc wymieniane i inne takie wazniejsze)... Zastanawiam sie nad dwoma wersjami, KTM 520 EXC oraz 620 (roczniki 2001-2003). Jednak doszly mnie sluchy ze ponoc bardzo czesto trzeba zmieniac olej (niby co 500km), skoro olej to i pewnie filtry... Dlatego bardzo prosilbym o przyblizenie mi jak wyglada sprawa z utrzymaniem takiego moto bo nie wiem czy to prawda... Moto bedzie uzywane z regoly na normalnych drogach, jednak bede posiadal zapas kol z oponami crossowymi na wypady poza miasto (jednak nie jestem zapalonym hardcorowym crosowcem wiec szalec nie bede), po prostu smigac po poligonach i lasach. Niestety nie mialem tez okazji przymierzyc sie do takiego moto, zastanawia mnie czy w ogole bede w stanie na to siąść. Niestety jestem kruchej budowy, waga 65, wzrost 170cm wiec nie wiem czy bede w stanie utrzymac to cos na drodze.... Prosze was drodzy koledzy o jakies rady... Pozdrawiam Jeżeli martwią Cię koszty utrzymania to bierz LC4 Bo EXC przy kilometrach jakie będziesz nawijał na koła na drogach zniszczy Cię. EXC to myślę fajne supermoto i takie najbardziej zbliżone do tych prawdziwych motocykli tego typu torów wyścigowych. Co do kosztów utrzymania to LC4 to wieczne silniki nie wymagające częstych regulacji zaworów i wymian oleum. Ale dokładnie co jak i co ile to muszą sie wypowiedzieć użytkownicy. Mam kumpli co jeżdżą w terenie 520 itp z podobną wagą i wzrostem jak Ty i nie ma z tym większego problemu tym bardziej na ulicy nie będzie problemu. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 bierz exc 520-525 mam wszystkie trzy 520 525 i 620 i jak w/w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.